Οι 6 αγαπημένες μου Ελληνίδες Youtubers για αυτή τη περίοδο

Σήμερα επιστρέφω με ένα post αφιερωμένο στα αγαπημένα μου κορίτσια από την ελληνική "beauty" κοινότητα του youtube! Η επιλογή για εμένα δεν ήταν δύσκολη αν και παρακολουθώ πολλά ελληνικά κανάλια! Θα ξεχωρίσω λοιπόν εκείνες, που συνηθίζω να τρέχω να δω το όποιο νέο βίντεο τους!






MarilliasChoice1989  ή αλλιώς το κορίτσι των hauls



Αγαπώ το χιούμορ της και το πόσο ακομπλεξάριστη είναι. Λατρεύω τα hauls της και ναιι θα ήθελα να είχα τη γκαρνταρόμπα της! χαχα















Έπρεπε να είχε περισσότερους συνδρομητές! Είναι ντόμπρο κορίτσι, τα βίντεο της έχουν ποικιλία και είναι πολύ χρήσιμα (ειδικά DIY). 















Θεσσαλονικιά αγαπημένη, έχει το τρόπο της και παρακολουθώ ως το τέλος κάθε βίντεο που κάνει. 















Για εμένα, η πιο "μορφωμένη" youtuber. Χωρίς να παρεξηγηθώ, εννοώ πως έχει τη μεγαλύτερη άνεση στο λόγο! Δουλεύει σκληρά στο κανάλι της και φαίνεται αυτό. 















Εκτιμώ τη συνέπεια που έχει όσον αφορά το κάθε πότε ανεβάζει κάποιο βίντεο και μου αρέσει που ψάχνεται με το κανάλι της συνέχεια! 
















Τελευταία αλλά όχι καταϊδρωμένη, η Μαρία από την Χαλκίδα. Άπειρα αληθινή, η γυναίκα της διπλανής πόρτας που δεν καταπιάνεται και θα ήθελες για φίλη σου! 












Ποιες είναι οι δικές σας αγαπημένες Youtubers; Λέτε να κάνω και ένα post για εκείνες που δεν πάω μία; ;) χαχα 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις