Sites για να κάνετε online αγορές σε ρούχα και αξεσουάρ

Εδώ και περίπου ένα χρόνο έχω αρχίσει να κάνω τις αγορές μου online. Ο λόγος είναι ότι βρίσκω πιο φθηνά ρούχα και κάποιες φορές σε καλύτερη ποιότητα από αυτή που θα έβρισκα σε ένα τοπικό μαγαζί στην ίδια τιμή.
Τι λέτε λοιπόν να μοιραστούμε τα καλύτερα online stores? Στο παρελθόν είχα παραγγείλει από το Forever 21 [[http://www.forever21.com/Product/Main.aspx?br=f21]]. Τα πράγματα έκαναν να έρθουν μια εβδομάδα ακριβώς (το πιο συνηθισμένο σε sites του εξωτερικού) και αν και αρκετά φθηνά δεν έμεινα ικανοποιημένη από την ποιότητα των ρούχων. Συγκεκριμένα, παρήγγειλα  3 μπλούζες και ένα φόρεμα. Οι μπλούζες ήταν τύπου φαρδιές αλλά μου βγήκαν πολύ κοντές και το άλλο μπλουζάκι ήταν ντραπέ αλλά τόσο που πρέπει να βάζω κάτι από μέσα γιατί αλλιώς θα έχουμε αποκαλύψεις! :P Αντίθετα, του φουστάνι ήταν με έναν ώμο μαύρο (mini black dress) και πραγματικά "αγκάλιαζε" το σώμα! Όσο για τα έξοδα αποστολής νομίζω δεν πλήρωσα κάτι επειδή το σύνολο του λογαριασμού ξεπέρασε τα 80 ευρώ αν θυμάμαι καλά (χαλαρώστε δεν έκαναν αυτά τα 4 πραγματάκια τόσο-είχε παραγγείλει κ μια φίλη μου :P ) Τέλος, πλήρωσα με προπληρωμένη κάρτα τύπου VISA.
Ένα άλλο site που έκλεψε τις εντυπώσεις μου όσον αφορά τα ρούχα που έχει είναι το Asos.com. Έχει υπέροχα φορέματα σε οικονομικές τιμές και μπορείς να βρεις καλές προσφορές και ποικιλία! Είχα πάρει το Πάσχα 4 φορέματα και ένα μαγιώ σλιπάκι και έδωσα γύρω στα 55-60 ευρώ! Επιπλέον, το καλύτερο απ'όλα είναι ότι τα έξοδα αποστολής είναι πάντα δωρεάν! Πλήρωσα με prepaid card και το πακέτο μου ήρθε σε 7-9 ημέρες. Σας προτείνω να ρίξετε και εσείς μια ματιά στο http://www.asos.com/?hrd=1.
Online αγορές έχω κάνει και από ελληνικά sites αλλά αφήνω να σας πω αργότερα τις εντυπώσεις μου από εκεί. 
Εσείς έχετε κάνει αγορές μέσω ίντερνετ? Ποια είναι τα καλύτερα online stores σύμφωνα με εσάς?
Περιμένω να μου πείτε την εμπειρία σας για να ξέρω για τις μελλοντικές αγορές μου!
Πολλά φιλιά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις