Γιατί δεν αγοράζω ακριβά καλλυντικά (aka βγάζω τη χολή)

Από τότε που άρχισα να ασχολούμαι περισσότερο με τα καλλυντικά και κυρίως από τότε που ξεκίνησα να παρακολουθώ beauty gurus, Ελληνίδες και ξένες, παρατήρησα κάτι. Για πολλές γυναίκες, "μετράει" να έχουν ακριβά-high end προϊόντα ομορφιάς και ίσως να σνομπάρουν τις εταιρείες καλλυντικών ευρείας.

Και εδώ τίθεται το ερώτημα; Κατά πόσο αξίζει να αγοράσει κανείς ένα κραγιόν που κοστίζει 40 ευρώ, τη στιγμή που μπορείς να βρεις την ίδια απόχρωση (ή σχεδόν την ίδια) με 2 ευρώ;




Γιατί ΕΠΙΛΕΓΩ να μην αγοράζω ακριβά καλλυντικά

1)Το τι μάρκα είναι η πούδρα, το concealer, οι σκιές κτλ που φοράς, είναι κάτι που μόνο εσύ το ξέρεις. Δεν γράφει κάπου στο μέτωπο σου CHANEL ή DIOR. Το αν πέτυχες ένα ωραίο μακιγιάζ στο πρόσωπο σου δεν ευθύνονται οι μάρκες που επέλεξες αλλά η τεχνική σου. Μην γελιέσαι. Μια καλή make up artist μπορεί να κάνει παπάδες με ότι καλλυντικά της δώσεις να χρησιμοποιήσει.

2)Γιατί μπορεί να θαυμάζω τις τεραστίων διαστάσεων συλλογές καλλυντικών (HIGH END παρακαλώ!) που βλέπω να έχουν κοπέλες που ασχολούνται με το Youtube, αλλά υπάρχει μια τόσο δα μικρή διαφορά... Τους στέλνουν ένα κάρο προϊόντα ΤΖΑΜΠΑ απλά και μόνο για να τα αναφέρουν. Δεν μπορείς εσύ και εγώ να έχουμε τόσα καλλυντικά ή/και τόσο ακριβά. Καταρχάς δεν θα τα τελειώσουμε ποτέ και αμφιβάλλω αν τα χρησιμοποιήσουμε όλα. Και επιπλέον, ομολόγησε το... Κολλάμε με 2-3 καλλυντικά και τα φοράμε μέχρι να πιάσουν πάτο.

3)Νομίζεις πως το foundation των 40 ευρώ έχει καλύτερα συστατικά από αυτό των 10-20 ευρώ; Για κανένα λόγο. Μπορείς να βρεις ένα ακριβό ή φθηνό foundation που έχει parabens αλλά και ένα που τα συστατικά του είναι φυτικής προέλευσης. Πάρε για παράδειγμα μάρκες καλλυντικών που λανσάρουν πιο "φυσικά" προϊόντα και οι τιμές τους δεν ξεπερνούν τα 20 ευρώ. Γιατί; Γιατί όλα είναι θέμα marketing. Βασικό, για να καταλάβεις πως η κάθε χ,ψ εταιρεία παρουσιάζει τα καλλυντικά της κινούμενη γύρω από κάτι συγκεκριμένο. Είναι η συσκευασία της; (Βλέπε The Balm, Etude House...) Είναι το όνομα του δημιουργού της και άρα και η υπόσταση που φέρει εκείνος/η; (Βλέπε Chanel, Dior, Bobbi Brown...) Είναι η σύσταση (περισσότερο φυσική) που φέρουν τα προϊόντα της; (Βλέπε Everyday Minerals, Lily Lolo, bareMinerals ...) Είναι η προσιτή τιμή που τα διαθέτει; (Βλέπε Essence, W7, Catrice...) και μπορώ να γράφω για πολύ ακόμα.

Άρα καταλαβαίνεις ότι η κάθε εταιρεία πλασάρεται όπως επιθυμεί με στόχο όμως πάντα το κέρδος.

4)Με τέτοια πληθώρα καλλυντικών στην αγορά δεν παίζει να μη βρω dupe (πιστό αντίγραφο χρώματος και σύστασης) της MAC σε μια οικονομικότερη εταιρεία όπως η NYX, η Sleek κτλ. Απλά θέλει λίγο ψάξιμο. Στην Ελλάδα είμαστε ακόμα κολλημένες γιατί πιστεύουμε ότι το Ruby Woo είναι ένα και μοναδικό ενώ το έχουν βγάλει άλλες τόσες εταιρείες με την διαφορά ότι δεν του έχουν δώσει το όνομα αυτό

5)Και επιτέλους όσες "ευλαβικά" αγοράζουν αποκλειστικά και μόνο ακριβά καλλυντικά είναι ψώνια. Και δεν το λέω για εσένα που αγόρασες το Mary lou manizer ούτε για εκείνη την Naked της Urban Decay. Εννοώ για εκείνες που ακούνε για τα κραγιόν της Lovie, της Annie και βγάζουν αφρούς! "Μα πως τα βάζετε αυτά στο πρόσωπο σας!?" "Τι μπορεί να έχει στα συστατικά του ένα τέτοιο κραγιόν για να το αγοράζετε 2 ευρώ?!" ........Wake up girls!


Αυτά... Και πιστεύω να μην παρεξηγήθηκε καμία. Η κάθε μία "επενδύει" τα χρήματα της σε κάτι διαφορετικό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις