Review - Maybelline Rocket Mascara

Επειδή εμπιστεύομαι απόλυτα την Maybelline στην αγορά μάσκαρας, αποφάσισα να παραγγείλω την νέα μάσκαρα της εταιρείας, την "Rocket".  

Την αγόρασα από το feelunique και με μια έκπτωση που είχα, μου βγήκε γύρω στα 6 ευρώ.


Προτίμησα το μαύρο χρώμα και όχι την αδιάβροχη καθώς έχω ακούσει από άλλες κοπέλες ότι βγαίνει πολύ δύσκολα από τις βλεφαρίδες. 


Το βουρτσάκι της έχει μικρές μικρές "τριχούλες" και αυτό είναι κάτι που εξαρχής δεν μου άρεσε. Γενικά, πιστεύω ότι όσο μεγαλύτερο είναι το βουρτσάκι τόσο περισσότερο όγκο θα δώσει η μάσκαρα στις βλεφαρίδες. 


Μπορεί να κάνει τις βλεφαρίδες έντονες (κυρίως δίνει μήκος) αλλά δεν υπάρχει όγκος. Με άλλα λόγια  με αυτό το προϊόν δεν έχω αποτέλεσμα πυκνών βλεφαρίδων αλλά αντίθετα είναι διαχωρισμένες και είναι κάτι που δεν μου αρέσει. Επιπλέον, το βουρτσάκι έχει πολύ προϊόν πάνω του όταν βγαίνει από το δοχείο.

Αν θα την ξαναγόραζα; Όχι. Και δεν ξέρω μάλιστα πως να την τελειώσω.

Νομίζω ότι θα μείνω για πάντα πιστή στη Colossal Volum express. Δεν έχω δοκιμάσει καλύτερη μάσκαρα έως τώρα και είναι για εμένα κλασσική αξία. Σαφώς και την αγοράζω από το ηλεκτρονικό κατάστημα που ανέφερα νωρίτερα αφού είναι μισή τιμή πιο φθηνή σε σύγκριση από ελληνικό κατάστημα.


Έχετε δοκιμάσει την Rocket; Πως σας φάνηκε εσάς; 

5 σχόλια:

  1. Αγαπώ τις μάσκαρες απο maybelline την rocket δεν την έχω δοκιμάσει αλλά την colossal την λατρεύω και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλήθεια; Εγώ τη θεωρώ απ'τις καλύτερες μάσκαρες που έχει βγάλει η Maybelline. Η all time αγαπημένη μου πάντως είναι η They're Real.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει την συγκεκριμένη αλλά η εταιρία πάντα με άφηνε ικανοποιημένη στο θέμα μάσκαρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις