Review - Rimmel Kate Moss κραγιόν

Hello beauties!

Πριν λίγες ημέρες αγόρασα από το feelunique.com 2 κραγιόν της σειράς Kate Moss από Rimmel London και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την άποψη μου για αυτά.




Επέλεξα μια κοκκινό-πορτοκαλί απόχρωση και μια κερασί απόχρωση.
Η αλήθεια είναι ότι όσον αφορά το πρώτο περίμενα κάτι πιο έντονο.

Η απόδοση τους είναι αρκετά καλή και η μυρωδιά τους μοναδική. Πρώτη φορά μυρίζω τέτοιο κραγιόν. Κάτι σαν ζαχαρωτό. Yummyyy

Αλλά όσον αφορά την διάρκεια τους, όχι δεν με εντυπωσίασαν... Είτε έτρωγα είτε έπινα, το χρώμα εξαφανιζόταν. Με απογοήτευσαν αρκετά στη διάρκεια λοιπόν. 

Το καλό τους είναι ότι είναι αρκετά ενυδατικά και τα χείλη δεν ξηραίνονται. Ακόμα και να μην φορούσα κάποιο lip balm ένιωθα τα χείλη μου όμορφα. 

Εδώ μπορείτε να δείτε τα swatches τους:


Αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο κραγιόν κοραλό-πορτοκαλί που να "φωσφορίζει" κάπως, θα ήταν τέλειο!

Ευχαριστώ που αφιερώσατε το χρόνο σας γι αυτό το post!

ΦΙΛΙΑΑΑ

14 σχόλια:

  1. Υπέροχες αποχρώσεις! Love them <3

    Φιλιά!

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω κι εγώ ένα και πραγματικά μυρίζει υπέροχα και μου αρέσει πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 8a sou protina to Mac lady danger...i to Maybelline Vibrant mandarin apo tin seira vivids!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ!!

      το lady danger ειναι λιγο παραπανω κοκκινο απ οσο το θελω αλλα της maybelline ειναι οτι πρεπει!!

      Διαγραφή
  4. Από κραγιόν πορτοκαλί που φωσφορίζουν άλλο τίποτα.. Έχω σχετικό blog post και video στο youtube, τσέκαρε τα αν θέλεις :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. wraio post kai wraio blog. se ekana follow an 8es kane http://konsadam.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν εχω δοκιμάσει καριον απο rimmel αλλα φαίνονται υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι πολυ καλη ποιοτητα και σε καλη τιμη!

      δοκιμασε και την πουδρα stay matte!

      πολυ ελαφρυ αποτελεσμα!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις