Review - Nee MAKE UP



Πριν λίγες μέρες παρέλαβα ένα δεματάκι με προϊόντα της εταιρείας Nee Make up (made in Italy) . Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάσω καλλυντικά αυτής της εταιρείας και αν αρχικά, τα είδα με μια επιφύλαξη  ομολογώ ότι είναι πολύ καλά! Ας ξεκινήσουμε με τη μάσκαρα. Είναι πολύ ξεχωριστή μιας και στην άκρη έχει μια "μπαλίτσα" που βολεύει πολύ για να βάλετε το προιόν στις γωνίες της βλεφαρίδας! Είναι μαύρο χρώμα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο άρωμα. Οι βλεφαρίδες διαχωρίζονται τέλεια.




Το τρίτο προϊόν είναι ένα make up foundation σε μους, το οποίο όμως είναι πολύ σκουρόχρωμο για εμένα...Αλλά, το δοκίμασα στο χέρι μου και απλώνεται εύκολα, είναι ελαφρύ και έχει αρκετά καλή κάλυψη!
Το δεύτερο προϊόν που δοκίμασα είναι το Liquid Powder για mat effect. Βάζοντάς το δεν μπορώ να πω ότι είχε εξαφανιστεί εντελώς η γυαλάδα αλλά με ελάχιστη ποσότητα πούδρας σε σκόνη είχα ματ αποτέλεσμα. Ένα από τα πλεονεκτήματα του είναι πως έχει βαλβίδα και έτσι παίρνεις όση ποσότητα χρειάζεσαι.Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είναι ελαφρώς πιο ανοιχτή απόχρωση σε σχέση με την επιδερμίδα μου. Πιστεύω πως τους επόμενους μήνες που θα φύγει το όποιο μαύρισμα θα είναι οκ. 






Για το τέλος....Το αγαπημένο μου....Το κραγιόν! Είναι ένα φοβερό μωβ χρώμα, απόλυτα χειμωνιάτικο. Δεν είχα ξαναφορέσει τέτοια απόχρωση και σίγουρα αρχικά μου φάνηκε αρκετά περίεργο πάνω μου αλλά αυτό για πολύ λίγο! Το έχω λατρέψει απλά... Νομίζω ότι αυτή η απόχρωση δεν θα ξεκολλήσει από τα χείλη μου!!!





Τα καλλυντικά Nee μπορείτε να τα βρείτε στο κατάστημα AML Cosmetics

Από εμένα φιλιάαααααααα!!



2 σχόλια:

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις