Mac dupes - maw cosmetics Review

Πριν λίγο καιρό δοκίμασα κάποια προϊόντα μακιγιάζ της Mac. Για την ακρίβεια δεν είναι αυθεντικά mac αλλά πολύ καλά dupes! Κατασκευάζονται από τα ίδια υλικά στο ίδιο εργοστάσιο και στην ίδια συσκευασία. Τα original καλλυντικά mac είναι δεν είναι τόσο οικονομικά παρά την άριστη ποιότητα τους. Για αυτές λοιπόν που δεν θέλουν να διαθέσουν αρκετά χρήματα στα αυθεντικά, μια εξαιρετική επιλογή είναι να δοκιμάσετε τα προϊόντα της mawcosmetic

Προσωπικά, δοκίμασα μια παλέτα σκιών σε γήινες αποχρώσεις αλλά και κάποια πινέλα!





Ας αρχίσουμε με την παλέτα. Καταρχάς, οι σκιές "γράφουν" πολύ καλά. Τα χρώματα είναι πολύ όμορφα, άλλα ματ κ άλλα με χρυσόσκονη. Δεν μυρίζουν κάποια άσχημη μυρωδιά, αντιθέτως έχουν μια πολύ ελαφριά. Τις τελευταίες φορές που έχω βαφτεί έχω χρησιμοποιήσει διαφορετικά χρώματα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Δεν δυσκολεύτηκα στο να απλώσω την σκιά, απλά νομίζω ότι χρειάζεται λίγο περισσότερη ποσότητα. Δηλαδή ναι μεν γράφουν, απλά δεν έχουν με την πρώτη έντονο αποτέλεσμα. Εμένα με εξυπηρετεί αυτό, διότι με αυτό το τρόπο μπορώ να δουλέψω την σκιά καλύτερα χωρίς τον φόβο να κάνω κάποιο λάθος.  Τέλος και σημαντικότερο δεν μου προκάλεσαν κανένα ερεθισμό.


Πάμε μετά στα πινέλα! Καταρχάς πήρα ένα σετ πινέλων και ένα ξεχωριστό πινέλο για blending. Παρόλο που περίμενα αυτό το πινέλο που διάλεξα μόνο του να είναι καλύτερης ποιότητας, τελικά διαψεύστηκα. Το σετάκι έχει φοβερά πινέλα που βοηθάνε πολύ στη τοποθέτηση των προϊόντων  Ενθουσιασμένη είμαι με το πινέλο για το ρουζ (μικρότερο πινέλο ρουζ)! Κάνει φοβερά ζυγωματικά!  Έχω δοκιμάσει ακόμα και το πινελάκι για τα χείλη, για το eyeliner και τα περισσότερα από αυτά που προορίζονται για να απλώσεις τις σκιές. Πολύ ευχαριστημένη. Με το μόνο που απογοητεύτηκα ήταν αυτό το πινελάκι (το οποίο ξέχασα να το βγάλω φωτογραφία) που μαδάνε- πέφτουν οι τρίχες του.  Απλώνει πολύ καλά την σκιά αλλά γιατί να μαδάει? 




Τέλος, η εταιρεία μου έστειλε και μια σκιά σε μπλε-γκρι χρώμα που προσφέρεται για ένα ήπιο smokey! 


Οι τιμές είναι πολύ προσιτές! Αξίζει να μπείτε να ρίξετε μια ματιά. 
http://www.mawcosmetic.com/index.php

Να και ένα βάψιμο με βάση αυτά τα προϊόντα.


Από εμένα φιλιά! 
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

14 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ Κ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΟΥ ΑΨΟΓΟ
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ κούκλα μου!!

      Συγχαρητήρια για το ωραίο blog σου!

      Διαγραφή
  2. Έχεις δοκιμάσει καλυντικά αυθεντικά της MAC? Είναι αντίστοιχα ή χαμηλότερης ποιότητας??

    Είναι πολύ φθηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι δυστυχως...
      δεν μπορω να εχω μετρο συγκρισης..
      αλλα χρησιμοποιω καλλυντικα αρκετα χρονια τωρα και εχω πειραματιστει με διαφορες μαρκες.

      Διαγραφή
  3. Πολυ ομορφο το blog σου μολις εγινα μελος αν θελεις ριξε μια ματια και στο δικο μου http://zoydaki1985.blogspot.gr/ θα χαρω πολυ να γινεις μελος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ κουκλα!

      μολις εγινα μελος στο δικο σου!

      Διαγραφή
  4. μηπως πηρε και καμια αλλη κοπελα ?
    ποσο καιρο κανανε να ερθουν?
    ειμαι διστακτικη σχετικα με την ποιοτητα αλλα οι τιμες ειναι ποοοοολυ δελεαστικες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Αργήσανε...Γύρω στις δύο μισί εβδομάδες...
      Και εγώ ήμουν διστακτική, αλλά τις έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές και δεν έχω πάθει τίποτα. έτσι και αλλιώς να ξέρεις ότι οι σκιές έχουν πολύ απλή σύσταση. Δεν διαφέρει η ποιότητα τους.
      Θα σε συμβούλευα να προτιμήσεις σκιές από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

      Διαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις