Special edition, τι προϊόντα χρησιμοποιώ για το πρόσωπο μου.

Καλησπέρα κορίτσια!

Σκέφτηκα να κάνω ένα review για τα προϊόντα καθαρισμού και ενυδάτωσης που χρησιμοποιώ. Στο θέμα "δέρμα" είμαι πολύ προσεκτική αλλά και επιμελής μιας και έχω περάσει από σοβαρή ακμή.

Καταρχάς, ξυπνώντας το πρωί καθαρίζω καλά το πρόσωπο μου με το Johnson's 

Daily Essentials Refreshing Gel Wash. Πρόκειται για ένα καθαριστικό προσώπου σε μορφή τζελ για κανονική- μικτή επιδερμίδα. Μυρίζει ωραία και σου αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας. Ενώ περιέχει κόκκους που συγχρόνως κάνουν απολέπιση. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.  

Daily Essentials Refreshing Gel Wash

  

Αργότερα βάζω πάντα μια ενυδατική κρέμα. Το τελευταίο χρόνο έχω δοκιμάσει αρκετές και έχω καταλήξει σε τρεις! Οι δύο από αυτές είναι της L'oreal. Η μία είναι η L’oreal Paris Dermo-Expertise HYDRAFRESH gel-crème, πρόκειται για μια από τις καλύτερες ενυδατικές που έχω αγοράσει ποτέ. Αφήνει το δέρμα δροσερό, ενυδατωμένο και δεν γυαλίζει καθόλου! Επιπλέον, δεν νιώθεις να φοράς κρέμα αλλά παράλληλα το δέρμα γίνεται μαλακό! 








Η  δεύτερη ενυδατική της L'oreal είναι η dermo-expertise τριπλή φροντίδα. Αφήνει το δέρμα εξίσου απαλό και χωρίς να γυαλίζει, απλά δεν δροσίζει το πρόσωπο και δεν έχει τόσο ωραία μυρωδιά όσο της HYDRAFRESH gel-crème.




freefunbeauty  TAJ pot pnm 200509 new LOreal Paris: Περιποίηση με 8 Ευρώ!






Ακόμα, η άλλη ενυδατική που μου άρεσε επειδή δεν γυαλίζει και αφήνει αίσθηση δροσιάς είναι η Garnier Fresh 24 Hour Hydrating Day Cream. Επίσης είναι σε καλή τιμή!








Τέλος μια με δύο φορές την εβδομάδα κάνω απολέπιση προσώπου με την BIOTEN scrub cream με μέλι και κουκούτσι βερίκοκου! Αφήνει την επιδερμίδα μαλακή σαν μετάξι, μυρίζει εκπληκτικά και αφήστε που νομίζω ότι το δέρμα μετά γίνεται πιο άσπρο- φαίνεται πιο καθαρό! 



Ενυδατική χρησιμοποιώ και το πρωί και το βράδυ! 
Αυτά :)
ό, τι θέλετε να με ρωτήσετε μην διστάσετε!
φιλάκιααα

2 σχόλια:

  1. γεια σου!
    Το συγκεκριμενο scrub το βαζεις σε στεγνο η βρεγμενο προσωπο?

    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια!
    :)
    το βαζω σε καθαρο δερμα και οταν ειναι βρεγμενο το προσωπο, κανει πολυ καλη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις