Τι χρησιμοποιώ για μαύρισμα και προστασία από τον ήλιο

       Καλημέρα όμορφες φίλες μου.

Σήμερα θα σας πω για τις επιλογές μου στα αντηλιακά.
Πρώτα απ'όλα για εμένα σημαντικότερη είναι η προστασία από τον ήλιο. Οπότε, αρχικά κοιτάω τον δείκτη προστασίας και ύστερα το εάν θα μαυρίσω.
Δεν μου αρέσει το έντονο μαύρισμα αλλά το bronze-ελαφρώς ηλιοκαμένο χρώμα. Ακόμα, είμαι αντίθετη με τις κοπέλες που χρησιμοποιούν baby oil και βγαίνουν στο ήλιο με αποτέλεσμα ο ήλιος να "ψήνει" το δέρμα τους και να κινδυνεύουν από σοβαρά εγκαύματα. Θυμηθείτε προέχει η υγεία μας και έπειτα η ομορφιά μας! 
Ας αρχίσουμε λοιπόν!

Στο πρόσωπο μου βάζω την l'oreal solar expertise 30. Έχει υψηλό δείκτη προστασίας, απλώνεται σχετικά εύκολα αλλά έχει μια περίεργη μυρωδιά χωρίς να είναι άσχημη. Στα μειονεκτήματα της συγκαταλέγεται το ότι γυαλίζει αρκετά το πρόσωπο. 
Μετά, για το σώμα επιλέγω την nivea sun spray 50. Είναι σπρέι που απλώνεται πανεύκολα, δεν αφήνει "ασπρίλες" στο δέρμα και συγχρόνως το κάνει να γυαλίζει. Σας το συστήνω! 
Με έχει βολέψει τόσο στην τοποθέτηση του όσο και στη προστασία από τον ήλιο.
Τέλος, θα ήθελα να σας πω ότι με αυτά τα προϊόντα έχω αποκτήσει το ιδανικό μαύρισμα για εμένα. Δεν το απέκτησα γρήγορα αλλά σταδιακά μιας και αυτό είναι το καλύτερο σύμφωνα με τους ειδικούς αφού "κρατάει" περισσότερο καιρό. Το άλλο αντηλιακό που βλέπετε στην εικόνα είναι της φίλης μου και δεν μπορώ να εκφράσω την γνώμη μου μιας και δεν το έχω δοκιμάσει.  :P




ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ UV!


1 σχόλιο:

  1. Δεν ξερω αν εχει τοσο νοημα το σκουρο ρουχα αλλα η ποιοτητα του υφασματος. επισης η καλυτερη προστασια χωρις αμφιβολια ειναι τα αντιηλακα, τα οποια βρισκεις και πολυ φθηνα ειδικα σε προσφορες απο φαρμακεια οπως αυτο www.qpharamcy.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις