Τα προϊόντα που εμπιστεύομαι για το καθημερινό μου μακιγιάζ

Τους τελευταίους μήνες λόγω της δουλειάς που κάνω, χρειάζεται να είμαι πάντα μακιγιαρισμένη. Δεν μπορώ να πω πως είναι κάτι που απολαμβάνω αλλά ουτε και που σιχαίνομαι. Γενικά, από τότε που άρχισα να βάφομαι (πριν καμία δεκαετία), ποτέ δεν το υιοθέτησα σε καθημερινή βάση. Μια η ακμή που είχα, μια ο φόβος που μου έμεινε ότι θα βγάλω σπυράκια όταν δεν είχα πια ακμή, απέφευγα να μένω πολλές ώρες με make up. Θέλοντας και μη, τώρα έχει γίνει συνήθεια. Ποια είναι λοιπόν τα προϊόντα που χρησιμοποιώ και που δύσκολα πια αλλάζω;

ΒΑΣΗ

Ξεκινώντας, χρησιμοποιώ την bb cream της Garnier (φυσικά την ματ εκδοχή) η οποία μου δίνει αρκετή κάλυψη και έχει φυσικό αποτέλεσμα. Δεν με έχει προδώσει ποτέ, αφού δεν παρατήρησα κανένα σπυράκι να εμφανίζεται, όσες ώρες και αν την φοράω.

Για concealer, χρησιμοποιώ το ένα και μοναδικό, το ανεπανάληπτο, ω ναι, Maybelline age rewind. Έχω ακούσει και έχω ακούσει για αυτό, και να επιτέλους ένα προιον που όντως είναι τόσο ωραίο όσο λένε. Πριν από αυτό εμπιστευόμουν το fit me της ίδιας εταιρείας, αλλά έπεσε πλέον στα μάτια μου. Το age rewind καλύπτει και παράλληλα φωτίζει το βλέμμα. Είναι ρευστό και δεν κάθεται εύκολα στις γραμμές. Κρίμα που δεν το έχω συναντίσει σε κανένα ελληνικό eshop.





Για σετάρισμα, κάτω από τα μάτια και στη ζώνη Τ, εφαρμόζω το concealer σε πούδρα της Everyday Minerals. Αγαπώ αγαπώ! Φωτίζει την περιοχή και είναι πολύ ελαφρύ. Το χρησιμοποιώ σε ποσότητα και κάνω το λεγόμενο "baking". Άλλες φορές, στο παιχνίδι μπαίνει η διαχρονική ανά τα χρόνια, πούδρα της Max Factor. Βελούδινη με μυρωδιά που θυμίζει τα καλλυντικά της μαμάς μας και καλυπτική. 

ΜΑΤΙΑ

Για τις ημέρες που έχω όρεξη να μακιγιαριστώ, επιλέγω σκιές απο την παλέττα της Sleek σε γήινες αποχρώσεις (σούπερ οικονομική και σκιές με εξαιρετικό blending). Μάσκαρα, παρότι αγαπημένη μου είναι η Maybelline Colossal, αυτή τη χρονική περίοδο, χρησιμοποιώ της Rimmel Extra Super Lash που προσφέρει όγκο και κυρίως μήκος. Όταν θέλω, γατίσιο βλέμμα, εφαρμόζω το eyeliner της Barry M. Από τις λίγες φορές που έχω βολευτεί στυλό eyeliner, έχει φοβερή διάρκεια.


ΧΕΙΛΗ



Τις περισσότερες ημέρες, βάζω απλά ένα lip balm από Sierra Bees (το καλύτερο εκεί έξω!) που ενυδατώνει και κάνει τα χείλη ζουμερά. Επιπλέον, βγαίνει σε πολλές μυρωδιές που τις αλλάζω ανά εποχή.

Και κάπως έτσι, είναι το τελικό αποτέλεσμα. Εεε εδώ βέβαια με λίγη βοήθεια και από snapchat. :O





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις