Ας γνωρίσουμε καλύτερα την Κατερίνα (Thekmprojects)


Με μεγάλη μου χαρά σήμερα υποδέχομαι στο woman-licious.gr την blogger & Youtuber Κατερίνα Μαργαριτοπούλου (aka Kat Mar - The KM projects). Ήθελα να μάθω περισσότερα πράγματα για εκείνη και μαζί με εμένα και εσείς. Πρόκειται για μια δυναμική γυναίκα που δεν ασχολείται μόνο με beauty θέματα. Πολλές φορές πετυχαίνω σχόλια της σε βίντεο άλλων κοριτσιών και βλέπω πόσο "διαβασμένη" είναι σε πολλά θέματα και εκτός ομορφιάς. Πολυλογώ λοιπόν γι'αυτό ώρα να μπούμε στο κυρίως "πιάτο" για σήμερα που είναι η συνέντευξη που παραχώρησε στο blog!


Πως σου ήρθε η ιδέα να ξεκινήσεις το blog & το Youtube;  


Μπλογγάρω από το 2007, από κάποια Blogs που διατηρούσε η Athens Voice για τους αναγνώστες της. Τότε έγραφα με ψευδώνυμο και μοιραζόμουν τραγούδια, σκέψεις πάνω στην καθημερινότητα, ποιήματα κτλ.  Στην συνέχεια, το 2009 δημιούργησα το «Ένα blog για το θέατρο» http://enabloggiatotheatro.blogspot.gr/ και το 2010 το thekmprojects, που στην αρχή το είχα ονομάσει Γάμος στην Κέρκυρα (αν θυμάμαι καλά) με αφορμή τις προετοιμασίες για τον γάμο μου, ο οποίος θα γινόταν στην Κέρκυρα τον Μάιο του 2010. Έγραφα ιδέες και λύσεις για την οικονομική διοργάνωση του γάμου μου και φυσικά και για άλλους γάμους. Το «δηλητήριο» του μπλόγκινγκ μεγάλωσε και μετά τον γάμο άρχισα να ασχολούμαι με αυτό πιο εντατικά. Άρχισα να δημοσιεύω άρθρα που θα βοηθούσαν τις νέες «νοικοκυρές» και να μιλάω και για κάποια προϊόντα που μου άρεσαν. Τον Μάιο του 2012 και ενώ στο κανάλι μου στο youtube ανέβαζα μόνο προσωπικά βίντεο από παραστάσεις που συμμετείχα ή από μέρη που είχα επισκεφτεί, άρχισα να ανεβάζω βίντεο οργάνωσης και ομορφιάς. Άλλαξα το όνομα του Blog σε Οργανώστε τα πάντα , όμως συνέχιζε να μην με καλύπτει . Λίγους μήνες αργότερα κατέληξα στο The KM Projects όπου ΚΜ είναι τα αρχικά μου. Για το youtube σίγουρα βοήθησε και η εκπαίδευση μου στο θέατρο, αλλά το μπλόγκινγκ παραμένει η πρώτη μου αγάπη.

Τι είναι αυτό που σε εμπνέει για να κάνεις βίντεο ή να ποστάρεις στο blog; 

Τα πάντα. Η καθημερινότητα μου κυρίως. Δεν σταματά να με εκπλήσσει. Κάθε φορά που βλέπω κάτι και με εμπνέει , σκέφτομαι, ωραία ιδέα για βίντεο, ας την σημειώσω μην την ξεχάσω. Κάποιες τις σημειώνω άλλες.... Στο μυαλό μου βρίσκονται δεκάδες ιδέες για βίντεο.

Πως μπορεί μια γυναίκα που είναι παράλληλα εργαζόμενη, σύζυγος & νοικοκυρά να έχει τον απαιτούμενο ελεύθερο χρόνο να ασχολείται με το blogging-vlogging; Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζεις εσύ και τελικά τι είναι αυτό που σε κάνει να μην τα παρατάς;

Είναι απολύτως απαραίτητο να έχουμε γενικά ελεύθερο χρόνο. Παλαιότερα δούλευα τόσο πολύ που δεν είχα καθόλου χρόνο ούτε για διακοπές. Κατέληξα στα όρια της κατάθλιψης και άλλαξα δουλειά για να έχω ελεύθερο χρόνο. Στο σπίτι μοιραζόμαστε δουλειές με τον άντρα μου. Οπότε έχω βοήθεια. Εγώ συμμαζεύω, εκείνος μαγειρεύει. Εκείνος μαζεύει τα πιάτα εγώ τα πλένω κτλ. Επίσης, έχω πολύ διαφορετικές συνήθειες από άλλες γυναίκες της γενιάς μου.  Άλλες επιλέγουν να βλέπουν τηλεόραση, ενώ εγώ έχω σταματήσει να βλέπω χρόνια τώρα. Εκτός από ταινίες και Αμερικάνικες σειρές δεν βλέπω κάτι άλλο στην τηλεόραση. Δεν ξέρω τι είπε η Μενεγάκη , ούτε ποιος είναι ο καλύτερος παρουσιαστής πρωινάδικου. Η μόνη στιγμή που θα δω τηλεόραση είναι όταν επισκεφτώ την μητέρα μου , η οποία την έχει μονίμως ανοιχτή. Αυτή την μία ώρα που η άλλη θα δει την αγαπημένη της σειρά ή εκπομπή εγώ μπλογκάρω. 

Είναι τελικά η ομορφιά τόσο σημαντική στη ζωή μας; Ποιες είναι οι δικές σου προτεραιότητες στη καθημερινότητα σου;

Η ομορφιά είναι πολύ σημαντική στην ψυχολογία μας πιστεύω και κατ’ επέκταση στην ζωή μας. Αν δεν αισθανόμαστε όμορφοι με τον εαυτό μας, η ψυχολογία μας θα πέσει και μετά μπορεί να ακολουθήσουν πολλά προβλήματα. Το τι κάνει ο καθένας για να είναι όμορφος είναι άλλο. Μια γυναίκα μπορεί να δώσει βάρος στα μαλλιά άλλη στην περιποίηση, άλλη στο μακιγιάζ, άλλη στο fitness. Εγώ δίνω προτεραιότητα στην περιποίηση μου καθημερινά. Φροντίζω να καθαρίζω καλά την επιδερμίδα μου, να πλένομαι καθημερινά, να χρησιμοποιώ προϊόντα περιποίησης. Ακόμα κι αν δεν βαφτώ μια μέρα για την δουλειά θα φροντίσω να έχω βάλει ενυδατική ματιών και ημέρας και αντηλιακό επιπλέον αν χρειάζεται.

Πες μας τρία παράπονα που έχεις όσο καιρό τώρα ασχολείσαι με το Youtube. Τι είναι αυτό που θα ήθελες να αλλάξει;


Το πρώτο μου παράπονο είναι οι κυνηγοί δράματος, είναι όλοι αυτοί που ψάχνουν να δημιουργήσουν δράμα από εκεί που δεν υπάρχει, που είναι εύθικτοι και νομίζουν ότι όλοι τους επιτίθενται, μιλάω και για youtubers και για σχολιαστές. Κάποια στιγμή φοβόμουν μην πω κάτι και παρεξηγηθεί καμία ή κανένας από τους σχολιαστές. Να είναι όλα πολιτικώς ορθά. Μέχρι που κάποια στιγμή κάποιος παρεξηγήθηκε, χωρίς καν να είχε περάσει από το μυαλό μου, χωρίς να τον σκέφτομαι και αγνοώντας λίγο πολύ και την «ιστορία» του. Και τότε συνειδητοποίησα πως ότι και να κάνω θα υπάρχουν πάντα αυτοί που θα κρέμονται από τα χείλη σου περιμένοντας το στραβοπάτημα για να σε σταυρώσουν. Αυτό είναι δικό τους πρόβλημα.
Το δεύτερο μου παράπονο είναι οι συνεργασίες ή μάλλον η έλλειψη αυτών. Και στο λέω εγώ που έχω συνεργαστεί με πολλές κοπέλες. Δεν υπάρχουν πολλές που πραγματικά θέλουν να συνεργαστούν. Δεν εννοώ τα collab απαραίτητα, αυτά ούτε και εμένα με εκφράζουν πλέον τόσο, προτιμώ τα δια ζώσης βίντεο συνεργασίας. Εννοώ την γενικότερη συνεργασία. Όταν σχεδιάζαμε το 1ο Beauty & fashion Workshop μου έκανε τρομερή εντύπωση ότι δεν υπήρχαν και πολλές που θέλανε να συνεργαστούν αρχικά. Λίγο πολύ εμείς οι 9 που το οργανώσαμε πιστέψαμε σε αυτό από την αρχή. Είχα δε ακούσει από πολλές, σχόλια τύπου μην συνεργάζεσαι με αυτήν έχει λιγότερους subscribers και δεν έχεις να κερδίσεις κάτι εσύ  ή  κάποιες έχουν πει είτε για μένα είτε για άλλες σε μένα απέφυγε την γιατί είναι λίγο δεύτερη, κακιά, έχει πολλούς haters και θα τους δώσει  και σε σένα κτλ . Και αυτό φαίνεται και από την σειρά που κάνω με μαθήματα μπλόγκινγκ, αφού μου έχουν πει ότι δεν κάνει να τα λέω όλα... Λες και είναι επτασφράγιστα μυστικά. Το τρίτο μου παράπονο είναι από τις μπλόγκερς, όχι όλες αλλά αρκετές, οι οποίες διαχωρίζουν με ύφος σνομπ τις youtubers από τις bloggers και κάνουν εμένα που είμαι και τα δύο να αισθάνομαι σαν ημίαιμο που δεν ξέρει τι να πρωτουποστηρίξει. Πολλές με θεωρούν Youtuber μάλιστα, αποδεικνύοντας ότι δεν με παρακολούθησαν ποτέ στο Blog Μου, όταν μου λένε, καλά εσύ δεν είσαι Blogger, είσαι youtuber. Εντάξει δεν χύθηκε και το γάλα κάποιος να κάνει video blogging.

Μου δίνεις την εντύπωση ότι έχεις παντρευτεί έναν άνθρωπο που πραγματικά ταιριάζεις μαζί του. Ποια είναι τα θεμέλια για μια υγιή σχέση και πως διαχειρίζεσαι εσύ τις διαφωνίες ή πράγματα που σε ενοχλούν;


Όπως όλα τα ζευγάρια έχουμε τα καλά μας και τα κακά μας. Θα έλεγα ότι το βασικότερο είναι να υπάρχει αγάπη, αμοιβαία εμπιστοσύνη στον άλλο και θαυμασμός για τον άλλο. Αγαπώ και εμπιστεύομαι τον άντρα μου κι εκείνος εμένα. Δεν θα του ζαλίσω τον έρωτα αν βγει με τους φίλους του να δει αγώνα ή να πιει καφέ ή να παρακολουθήσει μια συναυλία. Ούτε κι εκείνος θα μου πει τίποτα αν βγω με τις φίλες μου. Ήταν από την αρχή της σχέσης μας που υπήρξε αυτή η συμφωνία μεταξύ μας και εγώ ομολογώ ότι ήμουν αυτή που την διεκδίκησα. Ήθελε να πάμε να δούμε μπαλέτο στο Μέγαρο γιατί έπαιζε η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών. Εγώ από την άλλη ενώ αγαπώ την Όπερα και την κλασσική μουσική, μπορώ να δω σκέτες συναυλίες, ορατόρια κτλ, αλλά απεχθάνομαι το κλασσικό μπαλέτο. Και του είπα να πάει μόνος του. Εκείνος αντέδρασε λέγοντας μου ότι δεν είναι σωστό να είναι μόνος του και να με αφήσει μόνη. Εγώ επέμεινα ότι αν δεν πήγαινε να δει κάτι που του αρέσει για εμένα τότε δεν θα ήταν σωστό. Δεν χτίζεται μια σωστή σχέση σε επιβολές. Ναι να κάνεις υποχωρήσεις αλλά όχι να βασανίζεσαι, ούτε να βασανίζεις τον άλλο με περιορισμούς. Τέλος, είναι ο θαυμασμός. Δεν θα μπορούσα να είμαι με έναν άνθρωπο που δεν θαυμάζω και δεν υποστηρίζω την δουλειά του και αυτός δεν θαυμάζει και υποστηρίζει εμένα.

Τι είναι αυτό που σε κάνει πραγματικά ευτυχισμένη;

Η οικογένεια μου πρώτα απ όλα, και η συνεχιζόμενη μάθηση. Δεν θα ήμουν ευτυχισμένη νομίζω αν δεν μάθαινα κάτι νέο κάθε τόσο. Μου αρέσει να μαθαίνω συνεχώς νέα πράγματα.

Αν είχες παραπάνω χρήματα τι θα επέλεγες να κάνεις;
 
Ταξίδια. Αυτό και κάνω μέχρι στιγμής κάθε τόσο. Μαζεύω χρήματα και τα ξοδεύω σε ταξίδια. Αυτός είναι ο πραγματικός μου πλούτος.

Θα μπορούσες να ασχολείσαι αποκλειστικά με τα οικιακά και να μην δουλεύεις; 

Σε καμία περίπτωση. Δεν είμαι γεννημένη νοικοκυρά. Ακόμα και αν οι καταστάσεις με ανάγκαζαν να μείνω  στο σπίτι , θα έβρισκα κάτι να κάνω για να ασχολούμαι . Ίσως αφοσιωνόμουν περισσότερο στο Blogging.

Τέλος, θα ήθελα να μας πεις τρεις λέξεις που μπορούν να περιγράψουν όσο καλύτερα γίνεται τον χαρακτήρα σου!

Πεισματάρα, υπομονετική και ολίγον «ξερόλας». 


Την Κατερίνα θα την βρείτε στο blog της και στο κανάλι της στο Youtube!




Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις