Beauty uk Cosmetics - Η γνώμη μου

Καλησπέρα στο blog-o-χώρο! Σήμερα επέλεξα να γράψω την άποψη μου για κάποια καλλυντικά που μου δόθηκαν για review και ανήκουν στην εταιρεία beauty uk.


Αρχίζοντας με το primer ματιών, μου έκανε καλή εντύπωση κυρίως εξαιτίας της βελούδινης υφής που έχει το προϊόν. Ωστόσο, δεν είδα κάποια θεαματική διαφορά αναφορικά με την απόδοση των σκιών. Όπως θα δείτε στις δύο επόμενες φωτογραφίες (η πρώτη με φλας κ η δεύτερη με φυσικό φωτισμό), αρχικά τα swatches στην επάνω σειρά είναι με primer και η δεύτερη σειρά χωρίς. Με τις σκιές έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Δεν θρυμματίζονται, έχουν αρκετά καλή απόδοση και περιέχουν μικροσκοπικό shimmer. Άκρως γιορτινές αποχρώσεις που θα τις ευχαριστηθώ αυτές τις ημέρες.



  Τέλος, δοκίμασα ένα βερνίκι νυχιών σε μια ωραία χρυσή απόχρωση. Πρόκειται για ένα μεταλλικό χρώμα, με τέλειο βουρτσάκι που απλώνεται εύκολα στο νύχι και στεγνώνει γρήγορα. Ως εκεί ήμουν ευχαριστημένη και με το παραπάνω. Κράτησε γύρω στις 3 μέρες χωρίς top coat (με ένα νύχι να μου ξεφλουδάει). Σήμερα όμως όταν αφαίρεσα το βερνίκι και μη έχοντας τοποθετήσει μια βάση πριν το μανό, τα νύχια μου είχαν κιτρινίσει, με ένα από αυτά να έχει ένα μεγάλο κίτρινο λεκέ! Απογοητεύτηκα πάρα πολύ. Γιατί γνωρίζω για τα έντονα χρώματα βερνικιών ότι ενδέχεται να κιτρινίσουν τα νύχια αλλά σκέφτηκα επειδή η συγκεκριμένη όζα δεν έχει σκούρα απόχρωση δεν θα έχω πρόβλημα. Πιο πολύ ανησύχησα όταν είδα το κίτρινο λεκέ που δεν έφυγε φυσικά με ασετόν αλλά αναγκάστηκα με buffer να "ξύσω" τα νύχια για να τα λευκάνω. Μετά από αυτό, δεν θα χρησιμοποιήσω ξανά αυτό το προϊόν.



Εσείς έχετε δοκιμάσει προϊόντα της εταιρείας αυτής; 
Για όσες ενδιαφέρονται, διατίθενται από τo ηλεκτρονικό κατάστημα DOME cosmetics.


2 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα αυτής της εταιρίας...το μανό πάντως έχει πολύ ωραίο αποτέλεσμα...ίσως με κάποια βάση να σου αρέσει περισσότερο.
    Τα χρώματα από τις σκιές μου αρέσουν πάρα πολύ!!
    Ωραίες φωτογραφίες! Φιλιά Θοδώρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις