Review σε προϊόντα Bourjois, Max Factor, W7 (Bebeauty)

Bourjois Touche illuminatrice touch



Πρόκειται για ένα προϊόν που χρησιμοποιείται ως highlighter και περιέχει πλήθος μικροσκοπικών shimmer.  Απλώνεται πολύ εύκολα και χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα. Διαθέτει ένα μικρό καθρεφτάκι και ένα πινελάκι. Η απόχρωση είναι η Color Rose Essential! Γενικά μου άρεσε το προϊόν και αν πρέπει να πω ένα μείον του είναι ότι δεν έχει μεγάλη διάρκεια. 



Ότι που ήθελα μια σκιά ματιών σε χρυσό χρώμα! Η συσκευασία και αυτή είναι προσεγμένη, με μικρό καθρεφτάκι και πινελάκι. Η απόδοση της σκιάς είναι υπέροχη και αφήνει ένα περλέ αποτέλεσμα με χρυσούς ιριδισμούς. Πραγματικά, είναι ότι πρέπει για να συνδυαστεί με γήινες αποχρώσεις όπως αυτές του καφέ και του πράσινου. 


Ένα μολύβι χειλιών που έχει υπέροχο χρώμα, ανοιχτό κόκκινο και διατηρείται αρκετή ώρα. Παρόλα αυτά δεν διακρίνεται για την σταθερότητα του καθώς αν πιέσετε έντονα τα χείλη σας αφού βαφτείτε, ίσως  το χρώμα να "απλωθεί". 


Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάσω προϊόν αυτής της εταιρείας. Πρόκειται για ένα οικονομικό ενυδατικό κραγιόν σε μια πολύ "γλυκιά" απόχρωση πορτοκαλί-κοραλί. Λόγω της ενυδατικής σύστασής του δεν είναι σταθερό ούτε μένει ανέπαφο για ώρα. Αν θέλετε όμως ένα κραγιόν σε πολύ προσιτή τιμή για καθημερινή χρήση τότε θα το αγαπήσετε.

Όλα μπορείτε να τα βρείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα Bebeauty.gr που διαθέτει όχι μόνο είδη μακιγιάζ και περιποίησης αλλά και αρώματα και ρολόγια. Οι τιμές είναι κάτι παραπάνω από καλές και διαθέτει μάρκες όπως Rimmel, Max Factor, W7, Bourjois, Sunkissed, Constance Carroll και άλλες. 

Είναι σημαντικό ότι οι τιμές του ανταγωνίζονται αυτές που βρίσκουμε σε ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού. Τέτοιες προσπάθειες στην Ελλάδα, γνώμη μου είναι ότι πρέπει να τις στηρίζουμε.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα; Πως σας φάνηκαν;

Σας ευχαριστώ που διαβάσετε αυτή την ανάρτηση και που επισκεφθήκατε το blog μου.


*Τα προϊόντα αυτά μου δόθηκαν για να τα δοκιμάσω. Τα παραπάνω αποτελούν την ειλικρινή μου γνώμη. Οι απόψεις μου στηρίζονται στο προσωπικό μου "γούστο" και τις απαιτήσεις που έχω από την εκάστοτε κατηγορία καλλυντικού. 


2 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα, αλλά το highlighter μ'άρεσε περισσότερο! Τέλειο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις βραβειάκι αν θέλεις πέρασε από το blog μου να το παραλάβεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις