Τα αντηλιακά που χρησιμοποιώ & η γνώμη μου για αυτά (Vichy,Apivita,Carroten,Castalia)

Το καλοκαίρι θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τον ήλιο και να προφυλασσόμαστε.

Φέτος για την αντηλιακή προστασία μου επέλεξα να χρησιμοποιήσω τα εξής προιόντα:



Carroten Ultra Light αντηλιακό γαλάκτωμα με SPF 25 (μεσαία προστασία)

Πρόκειται για ένα αντηλιακό με λεπτόρρευστη υφή, απλώνεται πολύ εύκολα και γρήγορα γιατί δεν είναι παχύρρευστο και έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Το φορούσα από την αρχή του καλοκαιριού και μόλις εχθές τελείωσε. 

Όταν γυρνούσα στο σπίτι, συχνά χρησιμοποιούσα και το ενυδατικό γαλάκτωμα της σειράς της Carroten το οποίο προσφέρει εντατική ενυδάτωση και παράταση του μαυρίσματος. Είναι ενυδατικό και το καλύτερο είναι ότι απλώνεται και απορροφάται χωρίς δυσκολία. Έχει ελάχιστη μυρωδιά.


Εδώ και μερικές μέρες δοκιμάζω και κάποια αντηλιακά της Apivita. Ξεκινώντας από το αντηλιακό γαλάκτωμα προσώπου και σώματος με θαλάσσια λεβάντα και πρόπολη και 30 SPF. Μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του (είναι αρκετά πιο έντονη από αυτή του αντηλιακού της Carotten) αλλά δεν απλώνεται εύκολα και αφήνει "ασπρίλες". 

Έχω τεστάρει στην επιδερμίδα μου και το ενυδατικό γαλάκτωμα της Apivita για μετά τον ήλιο που συστήνεται τόσο για πρόσωπο όσο και για σώμα και έχει θαλάσσια λεβάντα και αλόη. Μου αρέσει σαν μυρωδιά και με δροσίζει πολύ μετά την έκθεση στον ήλιο.

Όσον αφορά το πρόσωπο, αρχές καλοκαιριού αγόρασα την αντηλιακή της Vichy με SPF 50 για ματ αποτέλεσμα. Αν βάλω λίγη ποσότητα το αποτέλεσμα είναι αρκετά ματ και αν και με υψηλό δείκτη προστασίας δεν είναι καθόλου βαρύ αντηλιακό και απλώνεται στην επιδερμίδα εύκολα. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη.

Αυτή την εβδομάδα δοκίμασα και την αντηλιακή με χρώμα της Apivita (30 SPF) και στα αλήθεια είναι υπέροχη. Είναι κάτι σαν bb κρέμα καθώς η κάλυψη που προσφέρει είναι αρκετά καλή (σαν ένα ελαφρύ foundation) και ταιριάζει απόλυτα στο χρωματικό τόνο της επιδερμίδας μου.  Την σετάρω με μια πούδρα γιατί μετά από λίγο γυαλίζει λίγο αλλά όπως είπα με λίγη ποσότητα πούδρας είναι φοβερή. 

Δοκίμασα και κάποια δείγματα από Castalia, κάποια από αυτά ήταν αντηλιακά και άλλα με χρώμα. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχα δοκιμάσει κάποιο αντηλιακό με χρώμα αλλά δεν μου ταίριαξε τόσο καλά στην επιδερμίδα μου καθώς ήταν ελαφρά πιο σκούρο σαν χρώμα και γυάλιζε. Παρόλα αυτά απλωνόταν πολύ ωραία και με 2-3 κινήσεις ήσουν έτοιμη.

Αυτά από εμένα, καλά μπανάκια! ΄




4 σχόλια:

  1. Τέλειο το post σου!! :) Έχω και εγώ ένα Beauty Blog και θα ήταν μεγάλη μου χαρά αν ήθελες να το επισκεφτείς και γιατί όχι να ακολουθήσουμε η μία την άλλη!!Φιλάκια!! http://thebeautyybible.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poly kalo post kai ego exo arketa antiliaka

    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το post σου σε ευχαριστούμε πολύ!! Από αυτά εδώ τα αντηλιακα https://www.atticadps.gr/eshop/proionta-omorfias/adiliaki-prostasia/adiliaka/ πιο θεωρείς το καλύτερο, για εμένα που έχω λιπαρή επιδερμίδα;;Σκεφτομουν το vichy με χρώμα, αλλά δεν το έχω ξαναδοκιμάσει, έχεις δοκιμάσει ποτέ αντηλιακό προσώπου με χρώμα;; είναι καλά ή να τα αποφύγω;; έχω βγάλει μερικα σπυράκια άυτό τον καιρό και σκεφτηκα πως έτσι θα μπορούσα να τα καλύψω κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για αντηλιακα προτιμω το online φαρμακειο https://www.qpharmacy.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις