Review* - Le tif - Mythic oil



Πριν λίγες ημέρες, παρέλαβα ένα υπέροχο κουτί. Πρώτη φορά, μου στέλνουν κάτι τόσο προσεγμένο. Ανοίγοντάς το, είδα την σειρά Mythic Oil της L'oreal. 

Είχα ακούσει τόσα πολλά για αυτά τα προϊόντα αλλά η τιμή τους με έκανε να διστάζω να τα δοκιμάσω. Μαζί με το σαμπουάν και το λαδάκι, ήρθε μαζί και ένα φλασάκι που με ενημέρωνε για την εταιρεία Le tif. Πρόκειται για ένα κομμωτήριο που διαθέτει μέχρι και e-shop με επαγγελματικά προϊόντα κομμωτηρίου. Ευχαριστώ τους κυρίους Κατσαμπούκα Ευστράτιο και Κουτουπά Αθανάσιο που μου έστειλαν την διάσημη σειρά αυτή για να την δοκιμάσω. 

Ας αρχίσουμε με το σαμπουάν. Δεν κάνει πολύ αφρό όπως άλλα και αυτό αρχικά με δυσαρέστησε. Προσωπικά, έχω συνδυάσει τον αφρό με την καθαριότητα αλλά δεν είναι έτσι. Το συγκεκριμένο σαμπουάν κάνει κάτι που δεν έχουν κάνει όσα έχω δοκιμάσει. Αφήνει τα μαλλιά ενυδατωμένα. Ελάχιστα προϊόντα έχω δοκιμάσει (είτε μαλλιών είτε προσώπου είτε σώματος) που ξεπλένονται αλλά νιώθεις μια βαθιά ενυδάτωση .. Η μυρωδιά του δεν είναι έντονη και μου θυμίζει λίγο το johnson's σαμπουάν. 

Το λαδάκι το έχω τιμήσει πολύ καθώς μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα ένα της Swarchkopf που με απογοήτευσε. Είναι το καλύτερο λάδι που έχω δοκιμάσει. Καθώς, τα περισσότερα αφήνουν τα μαλλιά με μια αίσθηση λιπαρότητας ή στη καλύτερη των περιπτώσεων κάνουν τα μαλλιά να "λαδώνουν" γρηγορότερα. Παρατήρησα λοιπόν πως όσο και να έβαζα (πάντα μόνο από τη μέση έως τις άκρες) δεν ένιωθα τα μαλλιά να έχουν αυτή τη "γλίτσα" αλλά αντίθετα να είναι πολύ απαλότερα. 

Δεν θα διστάσω να πω ότι είναι ότι καλύτερο από σειρές μαλλιών έχω δοκιμάσει. Σαφώς και με μια τέτοια τιμή, είναι ότι πιο λογικό να είναι προϊόντα που "αιτιολογούν" κάπως την αξία τους. 

Στο μέλλον, σίγουρα θα επενδύσω στο λαδάκι όταν μου τελειώσει. 

Ευχαριστώ πολύ την εταιρεία Le Tif. 

Θα ήθελα να μου πείτε ποια είναι η δική σας γνώμη...

Πολλά φιλιάααααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις