Review 2 "Bioten"



Πριν λίγες ημέρες παρέλαβα κάποια προϊόντα της Bioten προκειμένου να τα δοκιμάσω. 
Αγαπώ πολύ την εταιρεία αυτή και ένας λόγος παραπάνω είναι ότι είναι ελληνική.


Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με την ενυδατική κρέμα προσώπου για κανονικό/μεικτό δέρμα με κυδώνι. Η μυρωδιά της ελαφριά, ότι πρέπει για ένα προϊόν προσώπου. Την είχα δοκιμάσει ξανά στο παρελθόν. Αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο χωρίς ίχνος λιπαρότητας. Για εμένα ότι χρειάζεται να έχει η ενυδατική που χρησιμοποιώ. Μαζί ήταν και μια ενυδατική κρέμα που την έδωσα στη μητέρα μου. Και οι δύο είναι σε γυάλινο βαζάκι.


Στη συνέχεια δοκίμασα για πρώτη φόρα το ενυδατικό γαλάκτωμα καθαρισμού που και αυτό έχει μυρωδιά κυδωνιού. Καθαρίζει ικανοποιητικά το μακιγιάζ, ακόμα και τα μάτια χωρίς να με "καίνε". Ίσως να προτιμούσα να είναι λιγότερο ρευστό και περισσότερο πηχτό. Το τοποθετούσα στο πρόσωπο και στη συνέχεια απομάκρυνα το μακιγιάζ μου με βαμβάκι. Η μυρωδιά του διακριτική.


Τέλος, δοκίμασα την gel κρέμα καθαρισμού που συνίσταται για ξηρό/ευαίσθητο δέρμα. Η μυρωδιά είναι πραγματικά απίθανη. Ίσως ελάχιστα έντονη αλλά προσωπικά μου αρέσει. Ωστόσο, δεν νομίζω ότι καθαρίζει σε βάθος το πρόσωπο. Προτιμώ το gel καθαρισμού της Bioten με νέκταρ κυδωνιού για το οποίο είχα κάνει σχετικό review εδώ

Αυτά από την Bioten! Είναι μια εταιρεία που αγαπώ γιατί είναι προσιτή οικονομικά αλλά και τα προϊόντα της αξίζουν πραγματικά. Αγαπημένο μου προϊόν οι ενυδατικές προσώπου και φυσικά η απολεπιστική κρέμα με μέλι και κουκούτσι βερίκοκου. 

Σας φιλώ! ***


4 σχόλια:

  1. Η Bioten έχει απ'τις καλύτερες κρέμες, είναι απ'τις πολύ αγαπημένες μου. Και τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ που έχουν είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει πολλές ενυδατικές για μεικτό δέρμα, με στόχο την καταπολέμηση της λιπαρότητας, αλλά λίγες έχουν κάνει δουλειά...! Ίσως δοκιμάσω την ενυδατική που συστήνεις... μου αρέσει κι εμένα η εταιρεία!

    Καλό βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις