Ένα μήνυμα προς τις bloggers αλλά και στο κοινό μας!




Το να έχεις ένα blog, θέλει να έχεις μεράκι και χρόνο για να τον αφιερώσεις σε αυτό. Οι περισσότερες από εμάς σπουδάζουμε ή δουλεύουμε ή ακόμα και τα δύο συγχρόνως. Μέσα σε αυτά, έχουμε και άλλες υποχρεώσεις που πρέπει να βγάλουμε εις πέρας. Παρόλα αυτά το beauty blogging κατέχει μια σημαντική θέση στη ζωή μας αφού είναι ένα χόμπι ας πούμε όπου όχι απλά μαθαίνουμε για την ομορφιά αλλά γνωρίζουμε και ανθρώπους με τα ίδια ενδιαφέροντα με εμάς!

Το blog μου το έφτιαξα το καλοκαίρι και είχα αρκετό χρόνο για να ασχολούμαι. Όταν άρχισε η σχολή μου όμως, σε συνδυασμό με τη δουλειά, δεν μου έμεινε αρκετός χρόνος για να τον αξιοποιήσω έτσι όπως θα ήθελα. Παρόλα αυτά, όποτε μπορέσω δημοσιεύω reviews που πιστεύω πως βοηθάνε πολύ μια κοπέλα στην αγορά ενός προϊόντος (και εγώ όταν πρόκειται να αγοράσω ένα προϊόν  ψάχνω για reviews που με βοηθάνε πολύ) και τον περισσότερο καιρό "τρέχει" κάποιο giveaway στο blog μου ώστε να μπορούν οι αναγνώστες αλλά και οι εν δυνάμει αναγνώστες να κερδίσουν κάποιο δώρο σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς.

Παρακολουθώ blogs από πολλές άλλες κοπέλες και όλες κάνουν πολύ καλή δουλειά και πάντα είναι πρόθυμες να σου απαντήσουν σε μια ερώτηση! Γνωρίζω σχεδόν όλα τα beauty blogs και είμαι πολύ χαρούμενη που πλέον και στην Ελλάδα μας, αρχίζει να εδραιώνεται ο ρόλος της beauty and fashion blogger! Η ομάδα δε των Greek Beauty Bloggers ήδη διοργανώνει συναντήσεις που τα κορίτσια γνωρίζονται και συμμετέχουν σε εκδηλώσεις. Μακάρι να έμενα Αθήνα ή Θεσσαλονίκη ώστε να μπορώ και εγώ να παρευρίσκομαι! Ελπίζω μια μέρα να τα καταφέρω και να σας γνωρίσω!


Εδώ και κάποιες μέρες έχει αρχίσει ο πρώτος πανελλήνιος διαγωνισμός για τα "καλύτερα" beauty blogs!

http://www.greekbeautybloggers.com/2012/12/best-greek-beauty-bloggers-blog.html

Δεν σας ζητώ να με ψηφίσετε με αυτό το post, αυτό που θέλω είναι να ψηφίσετε εκείνα τα blogs που εκτιμάτε και σας βοηθάνε περισσότερο! Θα ήθελα αυτοί οι τρεις νικητές να ανταμειφθούν για την προσπάθεια που κάνουν και που αφιερώνουν χρόνο από την ζωή τους σε αυτό!

Βέβαια, το ιδανικότερο θα ήταν τα βραβεία να πηγαίναν σε όλες εμάς που έχουμε beauty blog! Αλλά τα βραβεία είναι μόνο τρία!

Από εμένα, έχετε ένα μπράβο όλες εσείς που αγαπάτε το blogging και το υποστηρίζετε με το παραπάνω!

Φιλιά πολλά!!!

4 σχόλια:

  1. Συμφωνώ 100% μαζί σου!!!!
    Καλή χρονιά και πολλά φιλιά!!!!
    xxx
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου Τεό εγώ το βλέπω λίγο διαφορετικά...
    Υπάρχουν πολλά beauty blogs που δεν υπάρχουν σ'αυτη την ψηφοφορία. Και ενώ έχω γίνει μέλος στις gbb ζήτησα να μην πάρω μέρος γιατί blogs που έψαξα να βρω και τα διαβάζω καιρό και κάποια είναι από τα πρώτα που ξεκίνησαν, δεν υπάρχουν στη λίστα. Δεν το θεωρώ δίκαιο. Στην περίπτωση μου, μόνη μου βρήκα την ομάδα. Και ένας λόγος ήταν πως ήθελα να γνωρίσω και να μάθω αν υπάρχουν bb στην περιοχή μου. Κορίτσια που διάβαζω καιρό και ενημερώνομαι από αυτές, εμπιστεύομαι τη γνώμη τους γιατί έχουν σωστή άποψη και όχι να γράφουν κριτικές απλά επειδή παίρνουν δωρεάν δείγματα. Παρόλαυτα εσένα σου εύχομαι να τα πας καλά στη ψηφοφορία, γιατί κάνεις καλή δουλειά κ αντικειμενική παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα! Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι δεν υπάρχουν μερικά blogs. Δεν ξέρω ποιος είναι ο λόγος.

    Σίγουρα, η αξία της δουλειάς που κάνουμε κρίνεται από το κατά πόσο είμαστε ειλικρινείς χωρίς όμως να προσβάλλουμε χυδαία τα προϊόντα των εταιρειών.

    Προσωπικά, όταν μου στέλνουν ένα προϊόν, κοιτάω να το κρίνω αμερόληπτα γιατί έτσι κ αλλιώς το έχουν δοκιμάσει πολλές κοπέλες και αν πω κάτι που δεν ισχύει (τουλάχιστον για τις περισσότερες) τότε θα φανεί ότι το μόνο που κάνω είναι να εκθειάζω τις εταιρείες με απώτερο σκοπό να μου στέλνουν. Δεν είναι έτσι σίγουρα.

    Όπως λες υπάρχουν blogs που έχουν "εδραιωθεί" στο beauty blogging με πολλούς αναγνώστες και οπαδούς. Κρίμα αν αυτά δεν είναι στη λίστα.

    Δεν έχω τόσο μεγάλο κοινό για να ανήκω στα 3 καλύτερα blog.
    :P
    Ίσως με κόπο και προσπάθεια, μελλοντικά να τους κερδίσω!

    Σε ευχαριστώ που έγραψες την άποψη σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις