#Vencil Review

Καλησπέρα κορίτσια μου!

Άλλο ένα review σήμερα, αυτή τη φορά για τα προϊόντα της Vencil.


Η Vencil Pharmaceuticals Ltd. ιδρύθηκε το Φεβρουάριο του 2010 και αποτελεί μια εταιρεία φαρμακευτικής και καλλυντικής τεχνολογίας, με έδρα στην Ελλάδα.
Η κύρια επιχειρηματική της δραστηριότητα εστιάζεται στην παραγωγή, πώληση και διανομή φαρμακευτικών και καλλυντικών προϊόντων.

Προσωπικά δοκίμασα προϊόντα από τη νέα σειρά προϊόντων περιποίησης άκρων Vencil Daktylon! 

Καταρχάς, δοκίμασα το ξεβαφτικό νυχιών. Δεν έχει κάποια ιδιαίτερη μυρωδιά και κάτι πολύ σημαντικό, βοηθάει στο να μη σπάνε τα νύχια. Δεν περιέχει parabens και ακετόνη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από εγκύους. Τέλος, περιέχει Βιταμίνη Ε και λάδι αβοκάντο! Παρά την μικρή του ποσότητα (11ml) είναι θαυματουργό κ απομακρύνει το βερνίκι γρήγορα φροντίζοντας τα νύχια. Τέλος, βρίσκεται σε ένα πολύ χαριτωμένο γυάλινο μπουκαλάκι και τοποθετείται με σταγονόμετρο! Πολύ πρωτότυπο έτσι? 
Ξεβαφτικό νυχιών | Daktylon by Vencil



Ακόμα, δοκίμασα μια κρέμα που συνίσταται για σκασμένες φτέρνες. Μετά το καλοκαίρι, οι φτέρνες μου είχαν ταλαιπωρηθεί πολύ και χρειαζόταν ενυδάτωση. Λοιπόν, ένα μόνο σας λέω, δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω την κρέμα αυτή για παραπάνω από τρεις φορές. Έκανα το γνωστό, τοποθετούσα στις φτέρνες κρέμα και μετά έβαζα καλτσούλα. Τα αποτελέσματα πολύ γρήγορα. Ίσως να ήθελα να είναι περισσότερο απορροφητική, αλλά εγώ όπως έχω ξαναπεί έχω ένα θέμα γενικά με τις κρέμες κ δεν μου αρέσει να τις αισθάνομαι πάνω μου λιπαρές. Παρόλα αυτά, ίσως γι αυτό τον λόγο ακριβώς έκανε δουλειά πάνω μου αυτό το προϊόν  Προσέφερε βαθιά ενυδάτωση σε μια περιοχή εντελώς αφυδατωμένη. Σύμφωνα με την εταιρεία η κρέμα περιέχει ουρία (που αποτελεί ένα από τα κύρια συστατικά του NMF (Natural Moisturizing Factor) της επιδερμίδας), γαλακτικό οξύ, ένα α-υδροξυοξύ που απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα (απολέπιση, peeling) όπως επίσης και αλλαντοΐνη που διεγείρει τον πολλαπλασιασμό των κυττάρων και την επούλωση των πληγών.
Έψαχνα όλο το καλοκαίρι για ένα τέτοιο προϊόν και τελικά εδώ είμαστε! Αα κ για όσες ενδιαφέρονται, το προϊόν δεν δοκιμάζεται σε ζώα.


Kρέμα για τις ταλαιπωρημένες-σκασμένες φτέρνες | Daktylon by Vencil

Τέλος, δοκίμασα το gel για πετσάκια και παρανυχίδες! Με βοήθησε να το χρησιμοποιήσω η φίλη μου μιας και δεν ξέρω να βγάζω σωστά τις παρανυχίδες και μπορεί να προκαλέσω κάποιο τραύμα. Έτσι λοιπόν, αφού μου έβαλε μια σταγονούλα σε κάθε νύχι (η εφαρμογή γίνεται με σταγονόμετρο όπως το ασετόν που σας ανέφερα πριν), το αφήσαμε για λίγα λεπτά και έπειτα βγάλαμε την περιττή ποσότητα για να βγάλουμε πετσάκια και παρανυχίδες με τα εργαλεία του μανικιούρ. Μυρίζει τέλεια!! Τα πετσάκια μου βγήκαν εύκολα και παράλληλα ενυδατώθηκε η περιοχή εκείνη. Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Και αυτό δεν περιέχει parabens, ούτε αλλεργιογόνα! 


Η σειρά της Vencil Daktylon για την περιποίηση των άκρων, περιλαμβάνει επίσης Κρέμα χεριών εντατικής φροντίδας, Gel δυναμωτικό νυχιών κατά της ονυχοφαγίας, Κρέμα χεριών για τις δυσχρωμίες, Αποσμητική λοσιόν ποδιών και Gel για κουρασμένα και πρησμένα πόδια!

Αξίζει να δοκιμάσετε την σειρά αυτή, έχει πολύ προσεγμένα προϊόντα. 

Για περισσότερες πληροφορίες:


4 σχόλια:

  1. όμορφα πραγματούλια. ειδικά αυτό για τις σκασμένες φτέρνες, είναι ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι!!
    αν θες πέρνα από το blog μου, τρέχει διαγωνισμός http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2012/11/giveaway-shea-d-afrique-only-for-greece.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιι!!

      εγινα μελος στο blog σου!!

      εχω δοκιμασει shea d afrique κ μ αρεσει πολυ!!

      Διαγραφή
    2. χαίρομαιιιι :D. απλά κάτι έγινε λάθος στη συμμετοχή σου και στο λέω για να μην θεωρηθεί άκυρη. πρέπει να κάνεις share τον διαγωνισμό στο facebook δημόσια.αν χρειαστείς κάποια βοήθεια, πες μου :D

      Διαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις