Review Shea d' Afrique

Γεια σας όμορφες!
Πριν μερικές μέρες παρέλαβα ένα κουτί με δειγματάκια Shea d' Afrique καθώς και μια κανονική συσκευασία των 50 ml. 






Η σειρά Shea d' Afrique παράγεται στην Αφρική από καρπούς δέντρων  karite και αποτελείται από 100% φυσικά συστατικά χωρίς καθόλου χημικά πρόσθετα. Επιπλέον, είναι σε μορφή 

"βούτυρου" και δεν περιέχει καθόλου νερό. Φανταστείτε ότι η σύσταση του είναι παρόμοια με 

αυτή της βαζελίνης αλλά πιο πηχτή. 


Υπάρχουν 3 εκδοχές-μυρωδιές,  κλασσικό, με βίο-λεμόνι και τέλος με αλόη βέρα. Δοκίμασα περισσότερο την αλόη βέρα. Είναι πλούσιες σε βιταμίνες A,D,E και F από 100% 


συμπυκνωμένα φυσικά συστατικά που ωφελούν κάθε τύπο επιδερμίδας. Συνεπώς είναι

 κατάλληλες για όλους τους τύπους δέρματος, χαρίζουν ελαστικότητα και ενυδάτωση για μεγάλο 

χρονικό διάστημα, ενώ παράλληλα προλαμβάνουν κ λειαίνουν τις ρυτίδες. Συγκεκριμένα, είναι 

εξαιρετικά αποτελεσματικές για δέρματα που έχουν υποβληθεί σε μακροχρόνια χρήση 

κορτιζόνης, πάσχουν από δερματικές παθήσεις (ψωρίαση, κλπ) η άλλες αλλεργικές ασθένειες ( 

κοκκινίλες, εξανθήματα). Επίσης, 


  1. Προστατεύει το δέρμα από τον ήλιο και τον άνεμο
  2. Προσφέρει ενυδάτωση και ελαστικότητα
  3. Λειαίνει τις ρυτίδες
  4. Μειώνει την ακμή
  5. Ανακουφίζει το ξηρό δέρμα
  6. Παρέχει προστασία απ’ τις ραγάδες



Την χρησιμοποιώ στο πρόσωπο μου εδώ και 1 εβδομάδα καθημερινά το βράδυ πριν κοιμηθώ.
Είμαι πολύ ευχαριστημένη, καθώς καταπραΰνει τις κοκκινίλες που έχω στο πρόσωπο μου και το πρωί ξυπνώντας το δέρμα μου είναι ήρεμο! Επειδή είναι πολύ πηχτή, παίρνω λίγη ποσότητα με τα δάχτυλα μου και την απλώνω σιγά σιγά σε όλο το πρόσωπο μου. Μπορείτε ακόμα να την χρησιμοποιήσετε για τους αγκώνες, τις φτέρνες, τα πόδια αλλά και για τα χείλη!

Πρώτη φορά δοκιμάζω μιας τέτοιας σύστασης προϊόν και είμαι πολύ ευχαριστημένη!

Η μυρωδιά του είναι ελαφριά και οι φίλες μου έχουν τρελαθεί με αυτή!

Η ιστοσελίδα της εταιρείας είναι: http://www.shea-d-afrique.de/index.php?lang=gr

Για να βρείτε σημεία πώλησης του Shea d' Afrique, δείτε εδώ.



Από εμένα πολλά φιλιά! 

Σύντομα έρχεται MEGA-giveaway!




5 σχόλια:

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις