Βραβείο από το pergamonto.blogspot.gr!


Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!http://pergamonto.blogspot.gr/


Σύμφωνα με τους κανόνες που ακολουθεί το βραβείο αυτό είναι να μοιραστώ 7 τυχαία πράγματα για μένα και να το χαρίσω σε 10 bloggers τους οποίους και θα ενημερώσω!

  1. Είμαι φοιτήτρια Πληροφορικής.
  2. Λατρεύω την φωτογραφία και όνειρο μου είναι να το κάνω επάγγελμα κάποια μέρα!
  3. Είμαι beauty addict. Λατρεύω να βάφομαι και μπορώ να το κάνω για ώρες!
  4. Δεν αντιστέκομαι στα σκυλιά. Απλά, χαϊδεύω όποιο δω μπροστά μου!
  5. Περνάω πολλές ώρες μπροστά από τον υπολογιστή.
  6. Είμαι γκρινιάρα και φωνακλού!
  7. Με κάνει χαρούμενη κάθε σχόλιο σας στο blog αυτό!

Το βραβείο θα το δώσω σε 10 blogs τα οποία αγαπώ! <3





6 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ και συγχαρητήρια!
    Ντόρα, δεν είσαι η Dwra Rd που είμαστε φίλες στο facebook? Αν όχι, έχω πάθει μεγάλο σοκ γιατί νόμιζα τόσο καιρό ότι είστε το ίδιο άτομο απλά με άλλη φωτογραφία και δύο μπλογκ.
    Επίσης αν δεν είσαι αυτή η Ντόρα έχω και για σένα 2 βραβεία (ενημέρωσα μόνο τη μία Ντόρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα!! οχι δν ειμαι αυτη η κοπελα!
    ειμαι η Δώρα! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το πιστεύω! Τώρα που το ξέρω θα με βλέπεις εδώ πιο συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω παρα πολυ Δωρα μου!
    θα κανω συντομα και εγω το tag. φιακια πολλα.χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις