Βαρέθηκες τα παπούτσια σου? Πρόσθεσε τους στυλ εύκολα!

Pinned Image

7 σχόλια:

  1. Τι τελεια ιδεα!!! Και οι παλιες σου γοβες γινονται καινουργιες!!! Ασε που ειχα δει περσι κατι τελεια πεδιλα με μικρα κοκκινα στρας στο τακουνι και δε βρηκα νουμερο...Χμμμ...μου βαζεις ιδεες ;-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσε!
      και εγώ έγινα μέλος σου!!
      πολύ όμορφο το Blog σου!

      Διαγραφή
  3. Δημιουργική και ταυτόχρονα πρακτική ιδέα.Τύφλα να έχει ο LOUBOUTIN!Κρυσταλλάκια έχω, κόλλα έχω, γόβες που βαρέθηκα έχω...βοήθεια μου!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δωρακι που μπορω να βρω τετοια στρας?ξερεις κανενα μαγαζι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στρας μπορεις να βρεις σε μαγαζι με χαντρες!
      για τα αυτοκολλητα δν εχω δει καποιο μαγαζι που να τα εχει, εκτος και αν τα παραγγειλεις μέσω ιντερνετ! :)

      Διαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις