Το μακιγιάζ μου

Καλησπέρα κορίτσια!
Σκέφτηκα να σας δείξω τον βάψιμο που έκανα σήμερα.
Καταρχάς, τοποθέτησα στο πρόσωπο μου την BB cream της Garnier.
Ύστερα, έβαλα concealer της RADIANT. Είναι από τα καλύτερα για εμένα.

Για ματ αποτέλεσμα τοποθέτησα μικρή δόση πούδρας της Max Factor (Creme Puff). Αξίζει να την δοκιμάσετε! Είναι τόσο καλυπτική που δεν χρειάζεται να βάλεις ούτε μέικ απ κάποιες φορές!
Σειρά τώρα έχει το ρουζάκι.
Χρησιμοποιώ ένα της AVON που ουσιαστικά είναι για να δημιουργείς γωνίες στο πρόσωπο.
Έπειτα για βάση στο καπάκι έβαλα μια σκιά από την παλέτα της L'oreal.
Και τώρα το σημαντικότερο μέρος! Έβαλα μαύρο μολύβι ρίζα-ρίζα των βλεφαρίδων μου πάνω αλλά και στη γωνία του ματιού και μετά το έσβησα. 
Τέλος, τοποθέτησα στη γωνία του ματιού λίγη από την καφέ σκιά της ERRE DUE.
Αα και κάτι ξέχασα! Εξίσου σημαντικό! Την μάσκαρα της Max Factor, dramatic look!

Et voila!



Σας άρεσε? Ποια είναι η γνώμη σας? :)




3 σχόλια:

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις