Review LAVERA - Η άποψη μου για τα καλλυντικά LAVERA



Πριν αρκετές ημέρες, έλαβα ένα πακετάκι με προϊόντα της εταιρείας Lavera. Τα καλλυντικά αυτά περιέχουν μόνο φυτικά συστατικά και είναι 100% πιστοποιημένα σύμφωνα με τις αυστηρές προδιαγραφές πιστοποίησης βιολογικών καλλυντικών του διεθνούς οργανισμού πιστοποίησης NATRUE. 
Ανάμεσα σε αυτά που μου έστειλαν, ήταν ένα καφέ eyeliner, ένα lipbalm, μια κρέμα ποδιών, ένα concealer καλυπτικό και ένα άλλο για τους μαύρους κύκλους και την ερυθρότητα.  Έλαβα επίσης δειγματάκια από ενυδατικές, BB κτλ τις οποία δεν έχω προλάβει να δοκιμάσω ακόμα αλλά θα το κάνω σύντομα.


Ας αρχίσουμε με το eyeliner λοιπόν! Είναι καφέ όπως είπα πριν και έχει έλα πολύ λεπτό βουρτσάκι. Πράγμα που το κάνει πολύ εύχρηστο στην εφαρμογή και ειδικά στο να κάνετε μια λεπτή γραμμή. Σαν eyeliner μου άρεσε πολύ, ωστόσο το χρώμα δεν θα το επέλεγα.



Έπειτα, δοκίμασα το lipbalm. Και αυτό έχει ένα χρώμα λίγο περίεργο για τα δικά μου γούστα. Για την ακρίβεια είναι ένα πολύ ανοιχτό καφέ με κάποια shimmer. Ενυδατώνει τα χείλη αρκετά αλλά δεν έχει ωραία μυρωδιά. Δεν είναι έντονη απλά δεν είναι ωραία.

Η κρέμα για τα πόδια είναι ενυδατική και κάνει πολύ καλή δουλειά. Το καλοκαίρι θα την χρειαστώ πολύ!

Το concealer φωτίζει πολύ! Η μυρωδιά του είναι υπέροχη, μου θυμίζει μέντα. Δροσίζει την επιδερμίδα καθώς το απλώνετε. Είναι το καλύτερο προϊόν που δοκίμασα κατά τη δική μου γνώμη.


Ακόμα, δοκίμασα και ένα άλλο concealer το οποίο είναι σε μορφή stick με βιολογική μέντα, διαθέτει  θεραπευτική δράση, καθώς καλύπτει τα σπυράκια και τις κοκκινίλες και παράλληλα λειτουργεί ως αντιφλεγμονώδες και επιταχύνει τη διαδικασία της επούλωσης.  Δεν μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Το έβαλα στην επιδερμίδα μου στις περιοχές με κοκκινίλες αλλά επειδή ακριβώς είναι σε stick δεν μπόρεσα να το απλώσω εύκολα. Γενικά όμως δεν προτιμώ πλέον τα sticks γιατί δεν με βολεύουν. 


Τέλος, δοκίμασα μια πούδρα σε ελεύθερη μορφή που μου άρεσε αρκετά! Είναι διαφανής και αφήνει ματ όψη. Τελευταία έχω αρχίσει να δοκιμάζω τέτοιου τύπου πούδρες και έχω μείνει περισσότερο ευχαριστημένη σε σχέση με τις compact πούδρες. 


Αυτή ήταν η ειλικρινής μου άποψη για τα καλλυντικά της Lavera. 

Ευχαριστώ πολύ την εταιρεία που μου έστειλαν τα δειγματάκια και εκτιμώ ιδιαίτερα το ότι ήταν πολύ ευγενικοί μαζί μου! Σίγουρα, θα ξαναγοράσω το υγρό concealer, την πούδρα και το eyeliner!!! 



5 σχόλια:

  1. αααχ πολύ ωραίο review! δοκίμασα και γω προϊόντα απο την εταιρεία. δεν την ηξερα αλλα πιστευώ ότι έχει μερικά πολύ καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβάμαι μήπως είναι καμία μ... όπως τα καλλυντικά σε αυτά τα καταστήματα με 1-5 ευρώ. Που θα τα βρω αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβάμαι μήπως είναι καμία μ... όπως τα καλλυντικά σε αυτά τα καταστήματα με 1-5 ευρώ. Που θα τα βρω αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντιθετως..ειναι ακριβα
      σε καταστηματα με βιολογικα η φαρμακεια

      Διαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις