Πως να τακτοποιήσεις τα πινέλα μακιγιάζ; Πρωτότυπες ιδέες για να εμπνευστείς.

Το παραδέχομαι! Στο βασίλειο του μακιγιάζ που έχω σπίτι μου, τα πινέλα θέλω να κατέχουν μια ξεχωριστή θέση! Είναι αυτά που με βοηθούν να επιτύχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στη τοποθέτηση αλλά και στη μίξη των χρωμάτων στο πρόσωπο και που το πιο πιθανό θα με συνοδεύουν για αρκετά χρόνια. Χρειάζονται λοιπόν, ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή. Πέρα από το να διατηρώ καθαρά και περιποιημένα, θέλω να τα βρίσκω εύκολα όταν τα χρειαστώ. Πάρτε μερικές ιδέες και έπειτα να σας βλέπω να στρώνεστε στο στήσιμο των πινέλων σας!

-Σε μπολ γυάλινα ή πλαστικά, πάνω σε: Κόκκους καφέ, πλαστικές μπαλίτσες, άμμο, μπίλιες, πέρλες, ζαχαρωτά, ακόμα και με ρύζι...

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image


Pinned Image

Pinned Image


Pinned Image

Pinned Image


Pinned Image


Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image


Pinned Image

Pinned Image


Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image



Σε θήκη για μολύβια, ψαλίδια, είδη γραφείου κτλ...

Pinned Image


Σε ειδικά κατασκευασμένες θήκες:

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Σε ένα μπολ όπου στραγγίζουν τα μαχαιροπίρουνα:

Pinned Image

Σε μια κούπα ή ποτήρι:

Pinned Image


Σε υφασμάτινες θήκες:

Pinned Image

Pinned Image

Σε μεταλλικά ποτηράκια:

Pinned Image


Σε ένα κορμό δέντρου:

Pinned Image

Σε μια σκούπα (αχρησιμοποίητη)!

Pinned Image


Φυσικά μπορείτε να τα διακοσμήσετε με κορδέλες και φιόγκους! Ελπίζω να σας έδωσα κάποιες έξτρα ιδέες! 

Φιλιάαααα

8 σχόλια:

  1. ουου τέλεια!!!3εγώ τα έχω σε μολυβοθη΄κες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα Χαρά!

      πολύ έξυπνο να τα έχεις σε ένα τέτοιο μέρος!

      Τα βρίσκεις πανεύκολα έτσι...

      Διαγραφή
  2. Τέλειες ιδέες... εγω ακομα ψάχνω το ιδανικό, κάποια απ'αυτά τα ειχα σεκφτει, καποια άλλα ουτε που μου περνουσαν απ'το μυαλό! Για την κουπα ενθουσιαστηκα, ειδικα αν εχουμε καμια πολυ αγαπημενη κουπα που ομως έχει χαλάσει ή παλιωσει αλλα δεν θελουμε να την πεταξουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή χρονιά να έχουμε! τι τέλειο blog που έχεις? έγινα και μέλος σου! θα χαρώ πολύ αν θελήσεις να γίνεις κι εσύ μέλος στο δικό μου blog! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις