Το review μου για την That's better cosmetics

Κούκλες καλησπέρα σας!

Πως τα περνάτε?? Την περασμένη εβδομάδα δοκίμασα κάποια προιόντα από την εταιρεία That's better, βασισμένα στη δύναμη του Açai Berry, που δημιουργήθηκαν μετά από εκτεταμένες έρευνες και δοκιμές.



Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...Καταρχάς, δοκίμασα την ενυδατική προσώπου Plump & go που προσφέρει αποτελεσματική προστασία από τις βλαβερές ακτινοβολίες UVA-UVB. Αποτρέπει και διορθώνει τις ατέλειες, τόσο στην επιδερμίδα του προσώπου, όσο και στην περιοχή των ματιών. Ποιες είναι οι εντυπώσεις μου? Λοιπόν, καταρχάς δίκαια έχει το όνομα ενυδατική αφού ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα κάνοντας την μαλακή και τρυφερή! Μυρίζει ένα ελαφρύ άρωμα και κατά την ταπεινή μου γνώμη χρειάζεται να βάλεις ελάχιστη ποσότητα στο δέρμα μιας και απλώνεται εύκολα. Διατίθεται στη τιμή των 27,50 € (50ml)






Επιπλέον, δοκίμασα την κρέμα σώματος Cremè de la cremè για πλούσια     ενυδάτωση και σύσφιξη. Avocado oil και Shea Butter θρέφουν την επιδερμίδα σε βάθος, αποκαθιστώντας τη λεία της όψη. Η Βιταμίνη Ε ενισχύει τη σύνθεση κολλαγόνου, ενώ το Regestril®, συστατικό γνωστό για την συσφικτική του δράση, συμβάλλει στην σφριγηλότητα της επιδερμίδας βοηθώντας να μειωθεί η διαμόρφωση νέων ραγάδων. Αυτή η φόρμουλα απορροφάται γρήγορα, προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και είναι ιδανική για χρήση κατά την διάρκεια εγκυμοσύνης. Για εμένα, αυτή η κρέμα είναι καλή, αφήνει το δέρμα λείο αλλά θα την προτιμούσα περισσότερο "απορροφητική" , ίσως να έβαλα περισσότερη ποσότητα, αλλά επειδή έχω ένα θέμα με τις κρέμες, δεν θέλω να "κολλάω" μετά την εφαρμογή της. Εγώ, την έβαλα στα πόδια μετά το ξύρισμα και αμέσως το δέρμα μου έγινε απαλό και όμορφα αρωματισμένο!
Διατίθεται στη τιμή των 22,50 € 150ml.


Τέλος, χρησιμοποίησα το FACE SCRUB Skin work out.  Scrub προσώπου πλούσιο σε υφή, που ενισχύει την διείσδυση των βιταμινών στο δέρμα βελτιώνοντας έτσι την υφή του. Απαλοί απολεπιστικοί κόκκοι ρυζιού, καθαρίζουν τους πόρους σε βάθος απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα, χωρίς να ερεθίζουν, αφήνοντας το δέρμα λείο και απαλό. Το Açai Berry παρέχει αντιοξειδωτική άμυνα ενάντια στις ελεύθερες βλαβερές ρίζες συμβάλλοντας στην σφριγηλότητα και αναδόμηση της επιδερμίδας. Το αμυγδαλέλαιο, πλούσιο σε ακόρεστα λιπαρά οξέα, και οι Βιταμίνες Β, C και Ε τονώνουν την επιδερμίδα προσφέροντας την απόλυτη λάμψη και ενυδάτωση. 
Απλά, εντυπωσιάστηκα!!! Μύριζε πανέμορφα ακόμα και για κάποιες ώρες αργότερα και το δέρμα μου υπέροχο! Ότι ζητάω από ένα scrub προσώπου. Ακόμα, η επαφή με την επιδερμίδα μου και το μασάζ που έκανα συγχρόνως ήταν μοναδική αίσθηση. Σας συμβουλεύω να το δοκιμάσετε! Η τιμή του 18,50 € για75ml.


Και άλλα προϊόντα της εταιρείας θα βρείτε στο http://www.thatsbettercosmetics.com/
Btw η ιστοσελίδα τα σπάει!!! 



2 σχόλια:

  1. υπέροχο και πολύ ενημερωτικό post! bravo! όσο για τα προιοντα της εταιρειας εχω δοκιμασει και γω 2 και έχω μεινει πολυ ευχαριστημένη! τα συνιστώ ανεπιφυλακτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω! :)
      σημαντικο επισης ειναι οτι αγοραζοντας προιοντα αυτης της εταιρειας υποστηριζουμε την ελληνικη αγορα...

      Διαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις