Απομυθοποίηση ΤΩΡΑ για best seller καλλυντικά & προιόντα ομορφιάς

Όσες ασχολείστε με τις τάσεις στο χώρο της ομορφιάς, τα νέα προιόντα που λανσάρονται αλλά και τα πιο πολυσυζητημένα καλλυντικά, (λογικά, ή όχι;) θα τρέχετε να τα δοκιμάσετε ή έστω θα θέλατε κάποια στιγμή να διαπιστώσετε μόνες σας αν αυτό το foundation κάνει τέτοια μαγικά που μετά την τοποθέτηση του μοιάζετε με πορσελάνινη κούκλα. Εγώ λοιπόν το θύμα του μάρκετινγκ, έτσι έτρεξα να πάρω κάποια από αυτά και σήμερα σας λέω ποια πραγματικά είναι η γνώμη και αν πιστεύω πως άξιζαν στα αλήθεια τον ντόρο.


1)Estee Lauder Double Wear foundation





Άργησα ναι μεν, αλλά πριν λίγους μήνες, έκανα την καρδιά μου πέτρα και έδωσα 30 ευρώ (με έκπτωση κιόλας) για να δοκιμάσω το εν λόγω μέικ απ. Το έβαλα μια φορά, το έβαλα δεύτερη, δεν με έπεισε ρε κορίτσια. Είχα ακούσει πως έχει φοβερή κάλυψη και επειδή είμαι η γυναίκα που μπορεί να κρίνει κάτι τέτοιο μιας κ έχω σημάδια από ακμή, εεε δεν ενθουσιάστηκα. Έχει μια μέτρια κάλυψη που ίσως να μπορεί να χτιστεί αλλά το παστωματάκι το βλέπεις. Δηλαδή ο σοβατζής θα εκτιμήσει πιστεύω την δουλειά σου με αυτό το foundation. Ίσως να μην το θεωρώ τόσο κακό προιόν αλλά το ότι κοστίζει τόσο ακριβά ενώ δεν κάνει κάτι το τόσο φοβερό και στην ουσία και φαίνεται ότι το φοράς και δεν προσφέρει τόσο καλή κάλυψη. NO, NOT FOR ME!


2)Beauty Blender make up sponge


Έτσι λοιπόν, έγινε ένας μικρός χαμούλης με αυτό το σφουγγαράκι, που απλώνει τόσο ωραία το μέικ απ, μετά είπαν ότι δεν κάνει μόνο αυτό, αλλά προσφέρεται και για τοποθέτηση concealer, πούδρας, ρουζ κτλ. Μάλιστα η εταιρεία που το λάνσαρε, το διέθεσε και σε άλλες αποχρώσεις ή μεγέθη ή ακόμα και αξεσουάρ για αυτό. Πολύ ακριβό δεν το λες (με την έκπτωση ΠΑΛΙ) αλλά δεν κατάλαβα κάτι. Καταρχάς όταν λερώνεται και ειδικά με foundation για να καθαρίσει μετά, κάνεις τάμα. Κατά δεύτερον επειδή αγόρασα και το σφουγγαράκι από Real Techniques (που είναι και πιο φθηνό aka budget friendly που λεν και στο χωριό μας) μπόρεσα να συγκρίνω και μπορώ να πω ότι προτιμώ το τελευταίο, μιας και με βολεύει περισσότερο το σχήμα του για την τοποθέτηση των προιόντων, όταν το βρέχεις γίνεται ελαφρώς μεγαλύτερο συγκριτικά με το beauty blender και το αποτέλεσμα που δίνουν πάνω κάτω είναι το ίδιο. Ουσιαστικά και τα δύο, προσφέρουν φυσικό αποτέλεσμα απλά θεωρώ ότι το διάσημο σφουγγαράκι απορροφά πολύ παραπάνω προιόν.


3)Bio-oil



Άκουσα και εγώ, ότι το χρησιμοποιούν οι σταρς και έτρεξα να το πάρω. Λέει εξαφανίζει ραγάδες, σημάδια-ουλές κ άλλα πολλά. Άρχισα λοιπόν να πασαλείβομαι μπας κ δω κάτι να αλλάζει, αλλά μετά που άκουσα μετά τους 3 μήνες λέει θα δεις την αλλαγή κ με συνεχή χρήση πρωί-βράδυ, λέω άλλη δουλειά δεν έχω, με το bio-oil θα ασχολούμαι. Ε όχι, το έβαλα για κάποιο διάστημα δεν είδα να αλλάζει κάτι, το μόνο που εκτίμησα είναι η ενυδάτωση που προσφέρει. Είχα πολύ ξηρή επιδερμίδα στα χέρια και μέσα σε μια νύχτα τα έκανε βελούδο. Αυτό ήταν, δεν το χρησιμοποίησα ξανά, κάπου στο μπάνιο πρέπει να είναι παρατημένο.


4)Urban Decay Naked 2 παλέτα σκιών






Πως και πως την περίμενα να έρθει από feelunique. Τέτοια λαχτάρα είχα να την απλώσω στα ματάκια μου. Τζίφος. Γιατί τρελένονται έτσι οι γυναίκες; Γιατί βρε beauty guru-δες μου μας παρασύρετε και μας παραπλανείτε; Δεν θα πω ότι είναι άχρηστη ούτε ότι δεν είναι ποιοτικά καλή. Αλλά τα χρώματα δεν έχουν τόσο έντονη απόδοση, έχει αρκετές αποχρώσεις με shimmer που δεν είναι ότι πιο φορέσιμο για εμάς που μακιγιαριζόμαστε τα πρωινά και τέλος είναι ακριβή ρε γαμώτο. 50 ευρώ πετάξαν έτσι, δεν έμεινα ευχαριστημένη, θα μπορούσα να είχα πάρει την Too Faced Chocolate Bar που ακόμα την γλυκοκοιτάζω.

5)Too Faced Better Than Sex Mascara




Για καλή μου τύχη, δεν την αγόρασα αλλά μου ήρθε δώρο με αγορές από Sephora. Οι δικιές μου (εύκολες ως προς τον όγκο αλλά και το μήκος) βλεφαρίδες καθόλου δεν την συμπάθησαν αφού τις κατακολλάει και κάνει μπαμ στον άλλο από 10 μέτρα ότι κάτι έχεις στα μάτια σου κ καλύτερα να μην έρθει και κοντά σου γιατί το λες και αντιαισθητικό το αποτέλεσμα της. Όσο κ αν το σκουπίσω το βουρτσάκι, αυτό έχει τίγκα προιόν πάνω και μου τις κάνει απαίσιες. Better than sex σου λέει μετά, από ποιο σεξ κουκλίτσα μου; Με ποιους πηγαίνετε εκεί στη Too Faced και έχει πέσει τόσο πολύ το σεξ στα μάτια σας;

Αυτά από εμένα, τα είπα και ξεθύμανα. Να σκεφτώ να κάνω και part 2;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις