Review - Apivita Βιολογικό Διάλυμα Πρόπολης

Άκουγα και ξανά άκουγα...

Έβλεπα και ξανά έβλεπα...

Videos στο youtube, blogposts για ένα οργανικό προϊόν με πολλές χρήσεις και μέσα σε αυτές η ανάπλαση κ επούλωση της επιδερμίδας. Αυτό που μας-με καίει!



Το χρησιμοποίησα σε σπυράκια, μικρά και μεγάλα που βγάζω κατά καιρούς και πλέον ναιι μπορώ να σας πω την ολοκληρωμένη γνώμη μου.

Ξηραίνει τα σπυράκια, όχι από τη μια ώρα στην άλλη όμως, χρειάστηκε να το εφαρμόσω αρκετές φορές για να δω ορατό αποτέλεσμα. Δεν μπορώ να πω συνεπώς πως τα εξαφανίζει αλλά με σιγουριά σιγά σιγά τα σπυράκια "μαζεύουν" και μικραίνουν.

Άκουσα ότι σε κάποιες κοπέλες προκάλεσε ξηρότητα. Προσωπικά, δεν διαπίστωσα τίποτα τέτοιο αφού πριν από την τοποθέτηση του προϊόντος φορούσα ενυδατική.

Είπαν ότι μυρίζει απαίσια. Ε ναι. Δεν έχει ωραία μυρωδιά, εμένα μου θυμίζει για κάποιο λόγο τα cheetos δρακουλίνια. Έχω πρόβλημα; ΜΠΟΡΕΙ!

Το βιολογικό διάλυμα πρόπολης της Apivita έχει και άλλες χρήσεις τις οποίες μπορείτε να δείτε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις