Fresh Line - Review - Υπέροχες μυρωδιές


Πριν λίγες ημέρες, έλαβα ένα κόκκινο γιορτινό κουτάκι που είχε μέσα αυτά τα καλούδια με τις υπέροχες μυρωδιές! Μια κρέμα χεριών, μια κρέμα σώματος και ένα αφρόλουτρο από την Fresh Line.

Ας ξεκινήσουμε, μιλώντας για την κρέμα σώματος (body milk) και το αφρόλουτρο που μύριζαν σταφύλι.




Προσωπικά, μου άρεσαν αρκετά, περισσότερο το αφρόλουτρο όμως, το οποίο έκανε αρκετό αφρό και κάθε φορά απολάμβανα το ντους μου! Η κρέμα σώματος (γενικά δεν είμαι fan αυτού του είδους προϊόντων) είχε την ίδια μυρωδιά, ήταν δροσερή και η επιδερμίδα απορροφούσε το προϊόν σχετικά γρήγορα. Δεν είδα κάποια θεαματική βελτίωση-ενυδάτωση στο σώμα μου αλλά σίγουρα η μυρωδιά διαρκούσε αρκετά!

Και για τελευταίο, αφήνω το TOP προϊόν, που ξε-τρελάθηκα!


Από τις καλύτερες μυρωδιές που έχω μυρίσει ποτέ, αυτή της βανίλιας που σε χαλαρώνει απίστευτα! Περίεργο να το λέω εγώ αυτό που δύσκολα ενθουσιάζομαι με μια μυρωδιά. Πριν χρησιμοποιήσω την κρέμα αυτή, τα χέρια μου ήταν "σκασμένα" από το κρύο και ξηρά. Σε μόλις 2-3 χρήσης (κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ) η επιδερμίδα έγινε λεία και απαλή! Ενυδάτωση που διαρκεί και που απορροφάται πολύ εύκολα! Την έχω αγαπήσει αυτή τη κρέμα χωρίς υπερβολή.


Έχετε δοκιμάσει ποτέ προϊόντα Fresh Line; Ξεχωρίζουν για το βιολογικό τους χαρακτήρα, τα φρέσκα υλικά που χρησιμοποιούνται για τα συστατικά τους! Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις