Sleek YES ♥ (Οι αγορές μου!)

  
Πριν δύο εβδομάδες περίπου παρήγγειλα τα πρώτα μου καλλυντικά από την Sleek! Ομολογώ ότι είμαι ενθουσιασμένη τόσο με τα χρώματα όσο και με τις υφές! Θεωρώ πολύ οικονομικές τις παλέτες, αφού κυμαίνονται στα 10,00 ευρώ.  Επέλεξα την Storm και την Oh so special! Έρχονται σε ένα μαύρο κουτί που μοιάζει με περιτύλιγμα σοκολάτας! Γενικά αν μπείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας, τα χρώματα των σκιών αλλά και των κραγιών φαίνονται πολύ λαχταριστά! 
Ακόμα, δεν έχω κάνει κάποιο μακιγιάζ με αυτά τα προϊόντα αλλά σύντομα θα κάνω και ίσως να ανεβάσω κάποια φωτογραφία. Τέλος, αγόρασα ένα κραγιόν στην απόχρωση Stiletto! Η τιμή του είναι 5,99 ευρώ, είναι σε σχετικά μικρή συσκευασία αλλά το προίον είναι όπως ένα κανονικό κραγιόν. Είναι απίστευτα ενυδατικό και περιέχει jojoba oil και βιταμίνη Ε. Όλα τα καλλυντικά της Sleek είναι μοναδικά κατά την άποψη μου. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτα; Φιλιά!


Storm palette


Oh so special palette


Lipstick (Stiletto)


11 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Κλαίρη μου!!!! :)
      ναι είναι όμορφα χρώματα!

      Διαγραφή
  2. Πολυ μου αρέσουν οι Sleek παλεύεις!η oh so special είναι στη wish list μου,και δεν είναι απίστευτα βόλι κες?

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. χεχε!!!

      ναιι! για την τιμη τους ειναι υπεροχες!

      εχουν και το καθρεφτακι τους, τελεια!

      η oh so special εχει αρκετες σκιες με shimmer!

      ιδανικες για μακιγιαζ τωρα τα χριστουγεννα!

      xxx

      Διαγραφή
  4. δεν τα εχω δοκιμάσει ποτε... είναι πολύ ωραία χρώματα! έχω ...αδυναμία στις παλέτες:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν εχεις μονο στις παλεττες ειναι καλα!

      μερικες εχουμε αδυναμια σε ολα τα προιοντα μακιγιαζ! χαχα

      αν ειχα sephora στη περιοχη που μενω θα τα επαιρνα απο εκει αλλα τα παρήγγειλα από την ιστοσελιδα της εταιρειας.

      μαλιστα εχουν μειωσει και τα εξοδα αποστολης! ακουσα πως παλια τα ειχαν 9 ευρω!!!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. ναιιι!!

      εχουν τοσο ωραια αποδοση χρωματος!

      πιστευω πως ανετα συγκρινονται με urban decay και naked...

      Διαγραφή
  6. To kragion einai polu wraio :)

    http://novembrebeaute.blogspot.gr
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις