Για τις βλεφαρίδες σου και μόνο!

Οι βλεφαρίδες μας ταλαιπωρούνται όταν καθημερινά από το πρωί έως το βράδυ σχεδόν είναι με την μάσκαρα. Όπως η επιδερμίδα μας, έτσι και εκείνες χρειάζονται ενυδάτωση και φροντίδα. Σας έχω ένα καλό tip λοιπόν!
Πλύνεται το βουρτσάκι μιας παλιάς μάσκαρα και χρησιμοποιήστε ένα άδειο δοχείο βερνικιού νυχιών για να το γεμίσετε με:
  • 1/4 του δοχείου με καστορέλαιο (θα το βρείτε στα καταστήματα ομορφιάς και στα φαρμακεία)
  • 1/2 έλαιο βιταμίνης Ε
  • 1/4 Aloe Vera Gel


Ανακατέψτε το μείγμα καλά και έπειτα με το βουρτσάκι, περάστε μια στρώση στις βλεφαρίδες σας ή ακόμα και τα φρύδια σας (αν θέλετε να πυκνώσουν) πριν πάτε για ύπνο. 

Πώς λειτουργεί?
Το καστορέλαιο πυκνώνει τις βλεφαρίδες ενώ το aloe vera gel τις μακραίνει. Τέλος, η βιταμίνη Ε επιταχύνει το μήκος. Μετά από ένα μήνα, θα έχετε πυκνότερες, πιο όμορφες βλεφαρίδες.

4 σχόλια:

  1. τελεια δουλεια σε περιμενω στο μπλογκ μου να τα λεμε απο εκει και να μου λες την γνωμη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To καστορέλαιο κάνει καλή δουλειά και εσυ μας έδωσες και ενα τιp παραπανω.Θα το δοκιμασω και θα σου πω τα αποτελεσματα που σιγουρα θα ειναι καλα..
    Καλή συνέχεια και συγχαρητήρια για το blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!
      κάτι τέτοια μηνύματα με γεμίζουν με ενέργεια!
      :)
      περιμένω λοιπόν να μου πεις την εμπειρία σου!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις