Homemade bronzer (diy) - Επιτυχία ή όχι;

Πειραματίστηκα να φτιάξω ένα δικό μου bronzer μιας και τη συνταγή την είχα τσεκάρει εδώ και καιρό στο pinterest. Είπα στον εαυτό μου, αν φοράω και bronzer με φυσικά συστατικά τι άλλο μπορεί να θέλω;

ΤΑ ΥΛΙΚΑ

Σκόνη από:

  • Κανέλα
  • Κακάο
  • Μοσχοκάρυδο 
και 
  • Κορνφλάουρ

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανακατέψεις όλα τα υλικά και ουσιαστικά αυτό που θα βγει είναι μου πούδρα σε ελεύθερη μορφή (loose powder). 

Πάω λοιπόν χαρούμενη να το εφαρμόσω στο χέρι μου για να δω αν μένει χρώμα. Έμεινα με τον ενθουσιασμό όμως αφού μετά το blending-ανακάτεμα δεν μένει τίποτα! 


Σκέφτηκα ύστερα μήπως να προσπαθήσω να του αλλάξω μορφή - βλέπε compact. Πήρα λοιπόν ένα καθαρό οινόπνευμα το έβαλα σε λίγο από τη σκόνη και το άφησα να παγώσει. Σίγουρα όταν έτριβα το δάχτυλο μου πάνω σε αυτό το μείγμα, άφηνε κάποιο χρώμα αλλά δεν έγραφε όταν το άπλωνα στην επιδερμίδα μου. 

Με λίγα λόγια, μεγάλο fail η σπιτική αυτή συνταγή κ εν ολίγοις την πήρα την απογοήτευση.


Βέβαια, η όλη διαδικασία DIY είχε πλάκα!

1 σχόλιο:

  1. Tην έχω πετύχει και γω αυτή τη συνταγή αλλά δν την είχα τολμήσει!!
    Κρίμα που αποδείχτηκε μούφα! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις